بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره استقلال به ساپینتو

فراز فاطمی : استقلال هنوز نتوانسته تنوع تاکتیکی پیدا کند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۵
فراز فاطمی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

فراز فاطمی پیشکسوت استقلال گفت : ضمن اینکه استقلال هنوز نتوانسته تنوع تاکتیکی پیدا کند که بتواند مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند هم با موقعیت‌ سازی‌های زیاد برنده شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فراز فاطمی پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار استقلال و نساجی در سوپرجام فوتبال کشور، گفت:

این جام برای هر باشگاهی با ارزش است. ان‌شاالله بازی خوب و بی حاشیه‌ای برگزار شود و مردم از دیدن آن لذت ببرند. مسابقاتی که به صورت تک بازی هستند، هیچ زمانی آسان نیستند. کادرفنی و بازیکنان هر دو تیم با تمام وجود تلاش می‌کنند که بتوانند برنده شوند. استقلال شانس بیشتری برای برد دارد اما کار راحتی ندارد. نساجی هم تیم خوبی دارد و همیشه در بازی‌های مهم عملکرد خوبی مقابل استقلال داشته است.

وی در مورد شرایط استقلال با سرمربیگری ساپینتو پس از 11 بازی در لیگ برتر، عنوان کرد:

ساپینتو در استقلال کم کم به اهداف خودش نزدیک می‌شود. استقلال بازی به بازی در بحث مالکیت و هماهنگی بازیکنان شرایط بهتری پیدا می‌کند. تعویض‌های ساپینتو هم بهتر می‌شود و نشان می‌دهد او شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرده است.

کارشناس فوتبال تصریح کرد:

ولی در کل هنوز هم این تیم برای بهتر شدن کار دارد. به عنوان مثال فاصله خطوط این تیم هنوز به اندازه ایده‌آل نرسیده است. ضمن اینکه استقلال هنوز نتوانسته تنوع تاکتیکی پیدا کند که بتواند مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند هم با موقعیت‌ سازی‌های زیاد برنده شود. این تیم هنوز جا دارد که بتواند در حمله فرصت‌های بیشتری چه در عمق، چه از کناره‌ها و چه کارهای ترکیبی ایجاد کند. استقلال فرصت دارد که بهتر از این شود.  

فاطمی در خصوص انتقاداتی که از بردهای اقتصادی استقلال مطرح می‌شوند، گفت:

همین که گل نمی‌خورد و می‌تواند سه امتیازها را بگیرد خوب است. سال گذشته و با هدایت فرهاد مجیدی هم از این بردهای اقتصادی زیاد بود. پرسپولیس هم در این فصل بردهای یک بر صفر زیاد دارد. متاسفانه امسال بازی‌های لیگ ما کم گل هستند. با اینحال استقلال با توجه به مهره‌هایی که دارد به خصوص در خط حمله می‌تواند تنوع تاکتیکی بیشتری داشته باشد و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کند.

وی افزود:

تعطیلات جام جهانی فرصت خوبی است که ساپینتو بتواند هارمونی خوبی در تیم ایجاد کند، بازیکنان را بیشتر بشناسد، با آنالیز و انجام بازی‌های دوستانه نقاط ضعف تیمش را پیدا و تقویت کند تا ان‌شاالله بعد از جام جهانی استقلال را در شرایط ایده‌آل ببینیم. استقلال نسبت به سه بازی اول فصل پیشرفت خوبی داشته است. بازیکنان بیشتر تک ضرب یا دو ضرب بازی می‌کنند. آن‌ها فوتبال ساده و خوبی را به نمایش می گذارند اما همانطور که گفتم با ایجاد تنوع تاکتیکی استقلال مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند دچار مشکل نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *