بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نامه اعتراض آمیز استقلال به سازمان لیگ برای دربی

اعتراض استقلال به محرومیت احتمالی آبی‌ها در دربی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۴
استقلال

باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، نسبت به هرگونه محرومیت احتمالی بازیکنان یا مربیان تیم در دربی اعتراض کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، نسبت به هرگونه محرومیت احتمالی بازیکنان یا مربیان تیم در دربی اعتراض کرد.

به گزارش پارس فوتبال، در روزهایی اخیر، اخبار متعددی درباره احتمال محرومیت بازیکنان استقلال در دربی پایتخت مطرح شده است. فصل گذشته و در دیدار سوپرجام میان پرسپولیس و فولاد، حمید مطهری، مهدی شیری، حمید بوحمدان و مهدی هاشمی نسب از بازیکنان و مربیان 2 تیم، به دلیل دریافت کارت قرمز، بازی بعدی تیمشان در لیگ برتر را از دست دادند.

این مسئله در همان زمان نیز با اعتراض 2 تیم همراه شد چرا که قانونی دال بر انتقال کارت قرمز از سوپرجام به لیگ برتر، در آیین نامه برگزاری مسابقات درج نشده است. حالا امروز نیز این خبر درباره استقلال مطرح شده که اگر بازیکنان یا اعضای تیم در دیدار سوپرجام فردا برابر نساجی با کارت قرمز مواجه شوند، دیدار برابر پرسپولیس را از دست خواهند داد.

اکنون سعید فتاحی معاون ورزشی استقلال، در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، درباره نامه سازمان لیگ به 2 باشگاه استقلال و نساجی، گفت:

ما نامه اعتراضی خود را به سازمان لیگ زده‌ایم. در نامه آن‌ها خطاب به استقلال آمده که در صورت اخراج بازیکن یا مربی، فرد اخراج شده در دربی محروم خواهد بود. این خلاف قوانین و مقررات انضباطی و آیین نامه است. طبق قوانین، محرومیت در یک سری از مسابقات، در همان مسابقات اعمال می‌شود.

وی افزود:

یعنی اگر فردی در جام حذفی با کارت قرمز داور روبه‌رو شود، در رقابت‌های جام حذفی این محرومیت اعمال می‌شود. یا اگر در لیگ برتر محروم شود، در بازی‌های لیگ برتر این محرومیت اعمال می‌شود. پس در صورت اخراج بازیکنی در سوپر جام، این محرومیت به سوپرجام بعدی منتقل می‌شود. ضمن اینکه بازی سوپرجام در آیین نامه مثل جام حذفی است.

به هر شکل باید دید سرانجام واکنش سازمان لیگ به این موضوع چه خواهد بود. به نظر می رسد که یک بار دیگر عدم تعریف قانون برگزاری مسابقات، باعث ایجاد شائبه هایی شده است. فصل گذشته نیز که قرار بود برای تعیین رتبه های برتر بازی رو در رو ملاک قرار گیرد، شرایطی مانند گل زده در خانه حریف لحاظ نشده بود که باعث حواشی فراوانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *