بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کابوس تکراری یووه و فرانسه ؛ پل پوگبا مصدوم شد

مصدومیت مجدد پل پوگبا در تمرینات یوونتوس در آستانه جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۳
مصدومیت پل پوگبا

پل پوگبا پس از پیوستن از منچستریونایتد به یوونتوس به عنوان بازیکن آزاد، تا به حال در ترکیب این تیم در دیداری رسمی به میدان نرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می‌رسد که شرایط جسمی پل پوگبا هافبک یوونتوس، چندان برای بازگشت به میدان مناسب نیست.

به گزارش پارس فوتبال، پل پوگبا پس از پیوستن از منچستریونایتد به یوونتوس به عنوان بازیکن آزاد، تا به حال در ترکیب این تیم در دیداری رسمی به میدان نرفته است.

این بازیکن در جریان تمرینات پیش فصل دچار پارگی مینیسک شد و سعی کرد که با روندی محافظه‌کارانه این مشکل را درمان کند اما این کار جواب نداد تا این که در نهایت مجبور شد که تن به عمل جراحی بدهد که تنها راه حلی بود که برایش باقی مانده بود.

بسیاری نگران این موضوع بودند که این ستاره فرانسوی نتواند تیم ملی کشورش را در جام جهانی 2022 قطر همراهی کند اما به نظر می‌رسید که روند درمانی او به خوبی پیش رفته و حتی بسیاری انتظار داشتند که او بتواند در بازی این هفته یوونتوس برابر لچه که با برد 0-1 این تیم همراه بود شاهد حضور او در میدان باشند.

اما حالا ظاهرا شرایط بار دیگر برای او وخیم شده و روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که پوگبا دچار مصدومیت از ناحیه ماهیچه پا شده که ناشی دوری طولانی مدت از میادین است و حالا بازگشتش به زمین حداقل 10 روز دیگر به تعویق خواهد افتاد.

این موضوع ممکن است بسیار به ضرر این بازیکن تمام شود و دیدیه دشان تصمیم بگیرد که نام او را از فهرست بازیکنان مدنظرش برای حضور در جام جهانی 2022 و دفاع از عنوان قهرمانی خط بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *