بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادامه فاجعه در یوونتوس ؛ خریدهای تابستانی دقیقا چه می کنند؟

اوضاع نابسامان یوونتوس با لشگری از مصدومان در آستانه دیدار با پاری سن ژرمن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰
اوضاع نابسامان یوونتوس با لشگری از مصدومان در آستانه دیدار با پاری سن ژرمن

یوونتوس این هفته در شرایطی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان پذیرای پاری سن ژرمن خواهد بود که هیچ امیدی به صعود به دور بعد ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فصل در حال رسیدن به نیمه بوده و یوونتوس هنوز از خریدهای جدید خود بهره نبرده است.

به گزارش پارس فوتبال، یوونتوس این هفته در شرایطی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان پذیرای پاری سن ژرمن خواهد بود که هیچ امیدی به صعود به دور بعد ندارد و شرایط نیز اصلا در اردوی این تیم مساعد نیست. مصدومیت جدید پل پوگبا بازگشت او به میادین را حداقل 10 روز دیگر هم به تاخیر خواهد انداخت و حالا حتی حضور او در لیست نهایی تیم ملی فرانسه و دعوت شدن به جام جهانی قطر توسط دیدیه دشان نیز در خطر است، اما تردیدی وجود ندارد که او پیش از این تورنمنت در ترکیب یوونتوس بازی نخواهد کرد.

آنخل دی ماریا دیگر خرید جدید بیانکونری بوده که اصلا شروع خوبی در ترکیب این تیم نداشته و او نیز قطعا در بازی با پاری سن ژرمن غایب خواهد بود. مکس آلگری، سرمربی تحت فشار یوونتوس امیدوار است حداقل آنخل دی ماریا را برای دیدار حساس با اینتر در لیگ ایتالیا در اختیار داشته باشد، اما همچنان آینده این بازیکن نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

گلیسون برمر، مدافع برزیلی و 24 یوونتوس که بعد از جنجال های فراوان راهی تورین شد نیز قطعا دیدار پایانی این تیم در لیگ قهرمانان با پاری سن ژرمن را از دست خواهد داد. در این مورد نیز امیدوار است که این مدافع مقابل اینتر به میدان برود. بدین ترتیب با گذشت بخش قابل توجهی از فصل، بیانکونری به ندرت در شرایط نرمال از خریدهای بزرگ و تابستانی خود بهره برده و این بدترین اتفاق ممکن برای مکس آلگری، سرمربی باتجربه یوونتوس محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *