بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش مربی کروات تورینو به برد ارزشمند برابر میلان

ایوان یوریچ : بلندپروازی باعث می‌شود که همه چیز را به یک باره بخواهید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۸
ایوان یوریچ

ایوان یوریچ سرمربی تورینو، می‌گوید شاید عصبانیتش کنار زمین بر اثر اشتباهی بود که در دیدن صحنه گل میلان داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایوان یوریچ سرمربی تورینو، می‌گوید شاید عصبانیتش کنار زمین بر اثر اشتباهی بود که در دیدن صحنه گل میلان داشت.

به گزارش پارس فوتبال، تورینو شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ ایتالیا به مصاف میلان رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

تورینو با این پیروزی توانست در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و عملکرد سرمربی کروات این تیم مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است.

آنها با نتجه 0-2 از حریف پیش بودند که مسیاس جونیور موفق شد یکی از گل‎‌ها را جبران و بازی را 1-2 کند و پس از همین گل بود که یوریچ به شدت خشمگین شد و شروع به اعتراض کرد.

او معتقد بود که این گلزن میلان بازیکن تیمش را هل داده و سپس برخوردی هم با دروازه‌بان داشته اما داور چنین نظری نداشت و کمک داور ویدئویی هم واکنشی نشان نداد. همین موضوع باعث عصبانیت یوریچ شد که کنار زمین شروع به فریاد زدن کرد، کارت زردی گرفت اما دست از اعتراض برنداشت و به همین دلیل اخراج شد.

او پس از بازی به خبرنگاران گفت:

عصبانیت خیلی زود خودش را نشان می‌دهد اما حالا من خوشحال هستم. این موقعیت را روی تبلت نگاه کردم و کاملا خطا به نظر می‌رسید. شاید ما باید این شرایط را بهتر مدیریت می‌کردیم و شاید از زاویه‌ای که دیدیم همه چیز بدتر بود. به نظر من، این خطا کاملا واضح بود اما شاید از زاویه‌ای دیگر اینطور نبود. شاید من اشتباه کردم اما زندگی همین است.

این دومین پیروزی متوالی تورینو پس از برد 1-2 برابر اودینزه در هفته گذشته بود. ایوان یوریچ با ابراز خوشحالی از عملکرد تیمش اظهار داشت:

عزم راسخ ویژگی‌ است که اغلب دست‌کم گرفته می‌شود. گاهی باید ناامید شوید تا تکانی بخورید. من همچنین متوجه شدم که بلندپروازی باعث می‌شود که همه چیز را به یک باره بخواهید اما گاهی چنین چیزی ممکن نیست. من اطمینان دارم که ما در آینده هم لحظات بدتری خواهیم داشت اما باید به خاطر داشته باشیم که چطور با آن شرایط روبرو شویم و اهدافی را انتخاب نکنیم که خیلی دور از دسترس باشند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *