بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

باز هم سرقت در ایتالیا ؛ این بار خانه ستاره اسپانیایی میلان

سرقت سارقان از خانه تئو هرناندز ، بازیکن میلان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۴
سرقت سارقان از خانه تئو هرناندز ، بازیکن میلان

چند روز بعد از سرقت از خانه آنخل دی‌ماریا در ایتالیا، سارقان این بار خانه تئو هرناندز ستاره میلان را هدف گرفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چند روز بعد از سرقت از خانه آنخل دی‌ماریا در ایتالیا، سارقان این بار خانه تئو هرناندز ستاره میلان را هدف گرفتند.

به گزارش پارس فوتبال، سرقت از خانه فوتبالیست‌ها مدتی است در اروپا به یک روند مکرر تبدیل شده است و هر چند روز یک بار، شاهد خبری از هدف گرفتن یکی از فوتبالیست‌های سرشناس شاغل در اروپا هستیم.

همین چند روز پیش بود که خبر رسید چند سارق به خانه آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، دستبرد زده‌اند. امروز از ایتالیا خبر رسید که این بار تئو هرناندز، ستاره میلان، هدف سرقت قرار گرفته است.

آنچه این خبر را ترسناک کرده حضور همسر و فرزند خردسال هرناندز در منزل در زمان ورود سارقین است. روزنامه ایتالیایی رپوبلیکا می‌گوید گروهی از سارقین دیشب درحالی‌که ستاره میلان شخصا در خانه حضور نداشته به محل زندگی او در شهر میلان هجوم برده‌اند. اما همسر او، زویی کریستوفولی، و پسر 6 ساله‌اش در همان زمان در خانه‌شان حضور داشتند.

این روزنامه می‌گوید سارقان بعد از ورود به منزل، همسر هرناندز را مجبور می‌کنند قفل گاوصندوق را برایشان باز کند. با اینکه در این گزارش به مبلغ دقیق سرقت شده از خانه ستاره میلان اشاره نشده ولی گفته می‌شود دست‌کم چند هزار یورو در گاوصندوق بوده.

خوشبختانه بر اساس گزارش پلیس میلان به خانواده هرناندز هیچ آسیب فیزیکی‌ای وارد نشده ولی شکی نیست که همسر و فرزند خردسال تئو از نظر روانی با شوکی بزرگ مواجه شده‌اند.

یافته‌های اولیه پلیس حاکی از این است که سارقان حرفه‌ای بوده و برنامه سرقت را از قبل به دقت طراحی و برنامه‌ریزی کرده‌اند. آنها بیرون از خانه منتظر می‌مانند تا تئو منزل را ترک کند و سپس با بالا رفتن از نرده‌های محافظ وارد حیاط شده و خود را به ورودی خانه می‌رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *