بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله توهین آمیز اسطوره منچستریونایتد به آنتونی ؛ دلقک!

اسکولز: آنتونی مانند یک دلقک است!

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ | ۸:۵۴
آنتونی

پس از برد منچستریونایتد مقابل شریف، حرکات تکنیکی و بی ثمر آنتونی دوس سانتوس در نیمه اول از نگاه پل اسکولز احمقانه به نظر می رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از برد منچستریونایتد مقابل شریف، حرکات تکنیکی و بی ثمر آنتونی دوس سانتوس در نیمه اول از نگاه پل اسکولز احمقانه به نظر می رسید.

به گزارش پارس فوتبال، دو باشگاه منچستر یونایتد و و شریف تیراسپول در دور پنجم رقابت های لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه آن بردی نسبتا راحت و قابل پیش بینی برای شیاطین سرخ بود.

در این دیدار منچستری ها کاملا صاحب توپ و میدان بودند و تا قبل از گل اول بازی که در دقیقه 43 به ثمر رسید بارها شانس خود را جهت گلزنی امتحان کردند اما ناکام بودند.

در این بین که منچستری ها نسبت به حریف خود کاملا سر بودند، دقیقه 37 ام بازی توپ در شرایطی به آنتونی رسید که اصلا تحت فشار نبود و کاملا آزادی عمل داشت.

سپس این وینگر برزیلی فرصت را غنیمت شمرد و حرکت تکنیکی 360 درجه ایی خودش را به در الدترافورد به رخ همگان کشید و هواداران سرخ پوش را به وجد آورد. اما در ادامه همان صحنه پاسی ضعیف برای کاسمیرو ارسال کرد و نهایتا توپ راهی اوت شد.

این صحنه برخلاف اینکه برای برخی از هواداران شیاطین سرخ جالب بود، به هیچ وجه نظر پل اسکولز را جلب نکرد و حتی در مصاحبه با BT Sport از این حرکتِ آنتونی انتقاد کرد و گفت :

من واقعا متوجه نمی شوم! اون در زمینِ بازی چه کاری انجام میدهد؟

این حرکاتِ عجیب او فقط جنبه نمایشی دارد و کاملا مسخره است.

آنتونی در زمین جنگندگی لازم را نداشت و هیچ کسی را هم سرگرم نکرد!

در ادامه ویدیویی نیز از تن هاخ منتشر شده که پس از تماشای حرکتِ به اصطلاح تکنیکیِ آنتونی، سری تکان می دهد و نا امید می شود.

در نهایت این سرمربی، هنگام شروع نیمه دوم آنتونی را بیرون کشید و راشفورد را جایگزین او کرد. این تعویض باعث شد تا خبرنگاران دلیل این تعویض را به حرکتِ بی ثمر آنتونی ربط دهند اما کلانترِ جدید منچستری ها، این مورد را رد کرد و تعویض آنتونی را تاکتیکی قلمداد کرد.

منچستر و رئال سوسیداد از گروه خود به دور حذفی لیگ اروپا صعود کردند و در گام بعدی، یونایتدی ها در رقابت های پریمیر لیگ انگلستان می بایست در الدترافورد از وستهام و تیم آقای دیوید مویس پذیرایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *