بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تن هاخ تایید کرد : بازگشت رونالدو به تمرینات

تن هاخ : کریستیانو فردا در ترکیب منچستریونایتد حاضر خواهد بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۴
اریک تن هاخ و رونالدو

اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد، خبر از بازگشت کریستیانو رونالدو به لیست تیمش داد. ستاره پرتغالی پس از عذرخواهی می تواند بازگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد، خبر از بازگشت کریستیانو رونالدو به لیست تیمش داد.

به گزارش پارس فوتبال، رفتار جنجالی کریستیانو رونالدو بعد از دیدار با تاتنهام باعث شد این ستاره پرتغالی مورد غضب اریک تن هاخ قرار گرفته و دیدار با چلسی را از دست بدهد. اما جلسات بین طرفین بالاخره جواب داد و رونالدو دوباره فرصت شرکت در تمرینات را به دست آورد. حالا و در آستانه دیدار با شریف در لیگ اروپا، اریک تن هاخ اعلام کرد رونالدو فردا در لیست یونایتد قرار خواهد گرفت.

اریک تن هاخ گفت:

در این مقطع ما فقط روی بازی های خود تمرکز می کنیم. اما در پشت صحنه نیز به تلاش برای پیشرفت تیم ادامه داده و روی بهبود اوضاع کار می کنیم. شما باید همیشه بررسی کنید که چگونه می توانید پیشرفت کنید و این کاری است که ما انجام خواهیم داد.

شرایط کریستیانو رونالدو؟ موضوع پیچیده نیست و ما به تمام سوالات پاسخ دادیم. او برای یک بازی از لیست خارج شد و حالا به ترکیب بازگشته است. بله، کریستیانو فردا در ترکیب منچستریونایتد حاضر خواهد بود، اما نام رافائل واران در لیست قرار ندارد و او تا جام جهانی غایب خواهد بود.

شرایط بازیکنان یونایتد؟ همه در حال تمرین هستند. هری مگوایر، دنی فن دبیک، آرون وان بیساکا برای نسابقه فردا آماده می شوند و ما امروز و بعد از آخرین تمرین در مورد لیست نهایی تصمیم خواهم گرفت.

عملکرد لیساندرو مارتینز در هفته های اخیر؟ ما منچستریونایتد هستیم. همه ما رابطه خوبی داشته و در کنار یکدیگر برای کسب موفقیت مبارزه می کنیم. لیساندرو نیز همیشه این کار را کرده و در هر چالش و دوئلی با تمام توان می جنگد. هواداران او را دوست دارند و شما در تیم خود به بازیکنانی در تیم خود نیاز دارید که این حس را در زمین به همه نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *