بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

داروین نونیز و پاسخ کوبنده به منتقدان + عکس

درخشش داروین نونیز برای لیورپول با گلزنی برابر آژاکس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۳۹
درخشش داروین نونیز برای لیورپول با گلزنی برابر آژاکس

تابستان امسال بود که بعد از جدایی سادیو مانه از لیورپول، این باشگاه با مبلغی قابل توجه به ارزش حدودی صد میلیون یورو داروین نونیز را به خدمت گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داروین نونیز جانشین گرانقیمت مانه این روزها به فرمی که لیورپولی‌ها دوست دارند نزدیک شده است.

به گزارش پارس فوتبال، تابستان امسال بود که بعد از جدایی سادیو مانه از لیورپول، این باشگاه با مبلغی قابل توجه به ارزش حدودی صد میلیون یورو داروین نونیز را به خدمت گرفت. این بازیکن بعد از رد کردن فشارهای اولیه، این روزها توانسته به آن چه که از او انتظار می‌رود نزدیک شود. او دیشب زننده یکی از گل‌های لیورپول مقابل آژاکس در شب پنجم دور گروهی چمپیونزلیگ بود.

مهاجم جوان لیورپول بعد از اینکه به آنفیلد پیوست، به واسطه مبلغ قرارداد بالایی که داشت، خیلی مورد نقد قرار گرفت و عملکرد پرنوسان و مصدومیت هایش در هفته‌های ابتدایی فصل، تردیدها در خصوص او را به اوج رساند. نونیز اما این روزها به گلزنی مهم برای تیمش تبدیل شده و آماری که در پنج هفته اخیر به جای گذاشته نشان از مسلط‌تر شدنش به اوضاع دارد.

او که در مقطعی از فصل مدعی شده بود، فرمان‌های کلوپ را متوجه نمی‌شود به خوبی جواب اعتماد سرمربی آلمانی تیمش را طی بازی‌های اخیر داده است. او که زننده تک گل سه امتیازی لیورپول مقابل وست‌هم در هفته دوازدهم لیگ جزیره بود امشب نیز توانست یکی از سه گل شاگردان کلوپ را وارد دروازه آژاکس کند.

درخشش داروین نونیز برای لیورپول با گلزنی برابر آژاکس

نونیز طی 5 بازی اخیر 4 بار موفق به گلزنی شده است. او مقابل آرسنال 90 دقیقه بازی کرد و یک گل زد. سپس در جریان پیروزی 7-1 مقابل رنجرز، 68 دقیقه در زمین حضور داشت و یک بار موفق به گلزنی شد. او مقابل سیتی در هفته یازدهم که همراه با شکست لیورپول (1-0) مقابل سیتی بود تنها 18 دقیقه در زمین بود و موفق به گلزنی نشد اما در دو بازی بعدی یعنی مقابل وست‌هم به ترتیب 57 و 63 دقیقه بازی کرد و گل زد.

نونیز که از گلزنی در بازی امشب خیلی خوشحال به نظر می رسید به انواع شکل های ممکن آن را ابراز کرد. او علاوه بر این جشن ها، با گرفتن چشمان و گوش های خود نسبت به منتقدینش نیز واکنش نشان داده و از حال خوب خود در بندر آنفیلد خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *