بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت داروین نونیز به جاده خوشبختی ؛ یک گل و یک تیر دروازه + عکس

درخشش داروین نونیز برای لیورپول با زدن گل سه امتیازی به وستهم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۱
داروین نونیز در لیورپول

داروین نونیز مهاجم لیورپول، در دیدار مقابل وستهم نمایشی خوب داشت و علاوه بر به ثمر رساندن گل یک بار هم تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داروین نونیز مهاجم لیورپول، در دیدار مقابل وستهم نمایشی خوب داشت و علاوه بر به ثمر رساندن گل یک بار هم تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول بعد از پیروزی روحیه‌بخش روز یکشنبه مقابل منچسترسیتی دیشب با روحیه‌ای بالاتر از هفته‌های اخیر در یک بازی خانگی مقابل وستهم ایستاد. شاگردان کلوپ یکشنبه این هفته در آنفیلد موفق شدند در یک بازی‌ای دراماتیک، حریف بزرگ‌شان منچسترسیتی را 1-0 شکست دهند.

لیورپول دیشب در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف وستهم رفت. لیورپولی‌ها بازی را خوب آغاز کردند و در دقیقه 14 اولین فرصت خوب گلزنی را به دست آوردند. کلوپ امشب سیمیکاس را به جای رابرتسون از ابتدا به میدان فرستاده بود و او در این صحنه پاسخ اعتماد مربی‌اش را به خوبی داد.

سیمیکاس، دفاع چپ یونانی لیورپول، با سانتری تماشایی توپ را برای داروین نونیز ارسال کرد و شوت والی سنگین او می‌رفت وارد دروازه وستهم شود ولی فابیانسکی، دروازه‌بان این تیم، با نوک انگشت‌هایش توپ را منحرف کرد تا توپ با برخورد به تیر دروازه راهی بیرون شود.

اما نونیز دست بردار نبود و هشت دقیقه بعد بالاخره مزد بازی خوبش را گرفت. او با یک ضربه سر دیدنی نشان داد که چرا لیورپول امسال تابستان حاضر شد برای خرید او مبلغ قابل توجهی بپردازد. درست مثل فرصت چند دقیقه پیش لیورپول، سیمیکاس سانتری دقیق برای نونیز ارسال کرد و او با ضربه سری زیبا توپ را این بار از فابیانسکی عبور داد تا لیورپول 1-0 پیش بیفتد.

داروین نونیز در لیورپول

داروین نونیز در لیورپول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *