بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بهترین فرصت پیروزی سیتی اینگونه از دست رفت + عکس

مهار ضربه پنالتی ریاض محرز توسط کوبل در دیدار منچسترسیتی و دوتموند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۱۸
منچسترسیتی و دوتموند

منچسترسیتی دیشب و در شرایطی که نمایش خیلی خوبی برابر دورتموند ارائه نداد و در برخی دقایق خوش شانس بود، در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی بهترین فرصت این تیم برای گلزنی مقابل دورتموند را از دست داد.

به گزارش پارس فوتبال، منچسترسیتی دیشب و در شرایطی که نمایش خیلی خوبی برابر دورتموند ارائه نداد و در برخی دقایق خوش شانس بود، در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد. البته با توجه به برتری دور رفت تیم پپ گواردیولا برابر دورتموند در ورزشگاه اتحاد، سیتی حتی در صورت شکست در دیدار پایانی نیز به عنوان تیم صدرنشین راهی دور بعد خواهد شد. اما در اواسط نیمه دوم سیتیزن ها فرصت خوبی برای زدن گل برتری داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند.

در دقیقه 58 این دیدار بود که امره جان، ستاره آلمانی دورتموند در محوطه جریمه این تیم روی ریاض محرز مرتکب خطا شده و منچسترسیتی به بهترین موقعیت برای زدن گل اول خود دست یافت. خود ریاض محرز پشت توپ قرار گرفت، اما کوبل به خوبی دست این ستاره الجزایری را خوانده و موفق شد ضربه او را مهار کند.

از سال 2016 و زمانی که پپ گواردیولا هدایت منچسترسیتی را بر عهده گرفته، این تیم در تمامی مسابقات 25 ضربه پنالتی از دست داده که از تمامی تیم های انگلیسی بیشتر است و به نظر می رسد شاگردان پپ گواردیولا در این زمینه در تمرینات خیلی کار نمی کنند.

 منچسترسیتی و دوتموند

 منچسترسیتی و دوتموند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *