بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله به گواردیولا ؛ شیشه جلو شکست! + عکس

حمله هواداران لیورپول به اتوبوس منچسترسیتی پس از دیدار دو تیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۱
لیورپول و منچسترسیتی

حواشی دیدار جنجالی دیروز لیورپول و منچسترسیتی در ورزشگاه آنفیلد تمامی ندارد. ظاهرا هواداران لیورپول به اتوبوس تیم حریف حمله ور شده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه منچسترسیتی ادعا کرده که به اتوبوس این تیم هنگام خروج از ورزشگاه حمله شده است.

به گزارش پارس فوتبال، حواشی دیدار جنجالی دیروز لیورپول و منچسترسیتی در ورزشگاه آنفیلد تمامی ندارد. ابتدا و بعد از مردود شدن گل فیل فودن بود که پپ گواردیولا با حرکاتی عجیب به این تصمیم آنتونی تیلور معترض شد و در ادامه برخی از هواداران لیورپول با پرتاب سکه به سمت این سرمربی اسپانیایی، به رفتار او واکنش نشان دادند. اما به نظر این تمامی داستان نبوده و هنگام خروچ اتوبوس حامل کاروان منچسترسیتی از آنفیلد نیز حملات دیگری صورت گرفته است.

چهار سال پس از آن که لیورپول به دلیل پرتاب بطری و اشیاء به سمت اتوبوس منچسترسیتی در آستانه ورود به ورزشگاه آنفیلد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 مبلغ 20 هزار یورو جریمه شد، این اتفاق تکرار شده است. اخبار حاکی از آن است که شیشه جلوی کادر فنی منچسترسیتی بر اثر پرتاب اشیایی ترک خورده و به نظر هدف هواداران لیورپول آسیب زدن به پپ گواردیولا بوده است.

پلیس مرسی ساید تایید کرده است که تحقیقاتی در مورد اتفاقات تلخ دیدار یکشنبه لیورپول و منچسترسیتی انجام خواهد داد و به نظر می رسد اتحادیه فوتبال نیز این موضوع را بررسی کند. البته در این میان فقط باشگاه منچسترسیتی شاکی نیست و لیورپولی ها نیز مدعی شدند هواداران حریف با سر دادن شعار و نشان دادن تصاویری، اتفاقات تلخ و تراژدیک گذشته در مورد هواداران این تیم را به یاد آنها آورده اند.

لیورپول و منچسترسیتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *