بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عصبانیت شدید مورینیو از ستاره مکزیکی ناپولی : اسمش چه بود؟

ژوزه مورینیو : ناپولی شایسته پیروزی نبود، هرکس گل بزند برنده است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۸
ژوزه مورینیو

ژوزه مورینیو سرمربی رم، از شکست تیمش برابر ناپولی بسیار ناراحت و ناراضی است. او به شدت از رفتار هیروینگ لوزانو انتقاد کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوزه مورینیو سرمربی رم، از شکست تیمش برابر ناپولی بسیار ناراحت و ناراضی است.

به گزارش پارس فوتبال، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ ایتالیا به مصاف ناپولی رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد.

این نتیجه در حالی به دست آمد که دو تیم تا دقایق پایانی بازی بدون گل به کارشان ادامه می‌دادند اما درخشش ویکتور اوسیمن در دقیقه 80 این بازی باعث شد که سه امتیاز این بازی به ناپولی برسد.

این موضوع به هیچ وجه به مذاق مورینیو خوش نیامد و او در مصاحبه پس از پایان این بازی خشمش را از شکست برابر ناپولی و اتفاقاتی که در جریان این بازی رخ داد ابراز کرد.

این مربی پرتغالی که از عملکرد و رفتارهای هیروینگ لوزانو به شدت ناراحت بود برای طعنه زدن به او به خبرنگاران گفت:

اسم آن پسر چه بود، همان پسری که همیشه خوش را روی زمین می‌اندازد و شیرجه می‌زند؟

او درباره شرایط این بازی اظهار داشت:

هرچقدر در بازی جلوتر رفتیم، فشار ما کمتر شد چون بسیار خسته بودیم، حتی با این که در طول هفته بازی نکرده بودیم. من سعی کردم تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کنم و ناپولی هم متئو پولیتانو را به جای لوزانو که همیشه شیرجه می‌زند به زمین فرستاد.

ژوزه مورینیو درباره نتیجه این بازی اضافه کرد:

ناپولی شایسته پیروزی نبود، هرکس گل بزند برنده است و آنها این کار را انجام دادند اما نمایش ما به قدری خوب بود که نبازیم. امروز بازی باکیفیتی را شاهد نبودیم. من چهار بازیکن روی نیمکت داشتم و هر مصدومیت برای تیمی مثل ما به مشکلی جدی تبدیل می‌شود. من هم دوست داشتم مثل آنها برنده باشم، روی دو تا شوت به گل برسم.

سرمربی رم همچنین درباره داور این بازی مدعی شد:

داور امروز بازی خوبی را سپری نکرد اما این اتفاق ممکن است برای هرکسی رخ دهد. من نمی‌خواهم درباره او حرف بزنم. ایراتی داور خوبی است اما قضاوت امروزش را دوست نداشتم. بیش از حد کارت زرد نشان داد. در حال حاضر حس می‌کنم که در حق تیمم در این بازی بی‌عدالتی شده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *