بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقاد شدید مورینیو از مهاجمان تیمش پس از دیدار با رئال بتیس

ژوزه مورینیو : مهاجمان ما در نیمه اول فاجعه بودند. خیلی خیلی بد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ | ۸:۲۴
ژوزه مورینیو

ژوزه مورینیو بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل بتیس در لیگ اروپا از عملکرد مهاجمان جالوروسی به شدت انتقاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوزه مورینیو بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل بتیس در لیگ اروپا از عملکرد مهاجمان جالوروسی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، رم امشب به اسپانیا رفت تا چهارمین بازی خود در لیگ اروپا را مقابل بتیس برگزار کند. شاگردان مورینیو که از سه بازی قبلی خود تنها سه امتیاز اندوخته بودند در این مسابقه به دنبال کسب حداکثر امتیازها بودند.

مورینیو که پیش از این بازی گفته بود اطمینان دارد رم با پیروزی از اسپانیا برخواهد گشت بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل بتیس به خبرنگاران گفت جالوروسی زنده است اما مشکل اصلی‌اش مهاجمینی فاجعه‌بار است.

ژوزه مورینیو تایید کرد که کسب یک امتیاز از این مسابقه مانع از قطعی شدن حذف تیمش شده و رم را زنده نگه داشته. او ولی از عملکرد دو مهاجمش تامی آبراهام و آندره‌آ بلوتی در نیمه اول به شدت خشمگین بود.

عملکرد رم در این مسابقه

بازی خیلی پرفشاری بود. اصلا شبیه به یک بازی در مرحله گروهی نبود. به نظر من کاملا در حد و اندازه یک بازی پلی‌آف بود. چون ما اگر می‌باختیم حذف می‌شدیم.

وقتی با عقب‌ افتادن و نتیجه 1-0 به رختکن رفتیم همه به شدت تحت فشار بودیم. این نوع فشارهای عصبی را شما فقط در مراحل حذفی می‌بینید. ما با آن همه خستگی و مصدومیت و تعلیق در مقابل تیمی بازی می‌کردیم که تازه‌نفس بود و نسبت به بازی قبلی 6 تغییر داشت.

رم همچنان زنده است

در نیمه دوم نشان دادیم چه تیم شجاعی هستیم و همین باعث شد یک امتیاز بهدست بیاوریم و زنده بمانیم. ما حتی قابلیت این را داشتیم که در 10 تا پانزده دقیقه آخر بیشتر ریسک کنیم و برای پیروزی برویم. امروز اما مهم هوشمندانه بازی کردن بود. خیلی خوب بازی را کنترل کردیم. ما زنده هستیم و دو بازی در پیش داریم که باید برنده شویم.

انتقاد شدید از مهاجمان رم

مهاجمان ما در نیمه اول فاجعه بودند. خیلی خیلی بد. آنها چیزی که خواسته بودم؛ اصلا اجرا نکردند. آنقدر سرشان داده زده بودم که وقتی بین دو نیمه به رختکن آمدند گوش‌هایشان قرمز شده بود. بعد از نیمه اول کمی بهتر شدند نه فقط چون گل زدیم. نه، مهاجمان ما در نیمه دوم بهتر با هم کار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *