بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ اتحاد امیر قلعه‌نویی با اسطوره پرسپولیس ؛ حرکت استراتژیک ژنرال به مذاق هواداران استقلال خوش نیامد + سند

برخورد صمیمی امیر قلعه نویی و مهدی مهدوی کیا در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی امید و باشگاه گل‌گهر سیرجان

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۹:۰۰


بعد از دو پیروزی شاگردان مهدوی‌کیا مقابل نساجی و پرسپولیس که با نتایجی پر گل رقم خورده بود، این بار آنها در ورزشگاه آزادی مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی قرار گرفتند و اولین شکست دوستانه را در این بازی کاملا جدی ثبت کردند. برخورد دوستانه امیر قلعه نویی و مهدی مهدوی کیا از نکات جالب این دیدار دوستانه بود .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از دو پیروزی شاگردان مهدوی‌کیا در تیم ملی امید مقابل نساجی و پرسپولیس که با نتایجی پر گل رقم خورده بود، این بار آنها در ورزشگاه آزادی مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی قرار گرفتند و اولین شکست دوستانه را در این بازی کاملا جدی ثبت کردند.

اولین گل این بازی در دقیقه ۲۹ توسط مرتضی تبریزی روی پاس علی علیزاده و و با یک حرکت انفرادی تماشایی به ثمر رسید و گل دوم بازی را نیز سعید صادقی در نیمه دوم در دقیقه ۵۶ از یک زاویه بسته با شلیکی هنرمندانه به ثمر رساند.

بعد از این دو گل حملات تیم مهدوی‌کیا روی دروازه گل گهر جدی‌تر شد و امیرعلی صادقی که در بازی‌های قبلی نیز موفق به گلزنی برای امید‌ها شده، از زاویه‌ای بسته با یک شلیک تماشایی فاصله را کم کرد.

در دقایق باقی‌مانده امیدها در تلاش برای جبران نتیجه بودند اما دفاع محکم گل گهر اجازه خلق موقعیت خاصی به آنها نداد تا بازی با همان نتیجه به پایان برسد.

نکته جالب استفاده امیر قلعه‌نویی از امیر دهکار و امیرعلی طاحونی دو بازیکن رده سنی جوانان در دقایق پایانی بود که دهکار با توجه به شباهت زیاد به مهدی قایدی مورد توجه حاضران در ورزشگاه آزادی قرار گرفته بود .

برخورد دوستانه امیر قلعه نویی و مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید از نکات جالب این دیدار دوستانه بود . البته این رفتار دوستانه قلعه نویی با سرمربی تیم ملی امید چندان به مذاق هواداران استقلال خوش نیامد . برخی از هواداران استقلال معتقد هستند که با توجه به حساسیت پیش آمده بین دو تیم پرسپولیس و استقلال ، رفتار دوستانه امیر قلعه نویی با اسطوره پرسپولیس ها درست نبوده است .


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *