بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله مربی پیکان به حاج ملک : عذرخواهی کن

امیدیان : از قبل بازی نسبت به انتخاب آقای حاج‌ملک برای بازی ما و هوادار گلایه داشتیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۶
جلال امیدیان

جلال امیدیان مربی تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد کمیته داوران از قاضی‌های باتجربه برای بازی های تیمش استفاده کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جلال امیدیان مربی تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد کمیته داوران از قاضی‌های باتجربه برای بازی های تیمش استفاده کند.

به گزارش پارس فوتبال،‌ تیم فوتبال پیکان در شرایطی مقابل هوادار به تساوی یک بر یک رسید که اعضای تیم خودروساز اعتراض های زیادی به داوری بازی دارند.

جلال امیدیان مربی تیم پیکان در باره بازی با هوادار به خبرنگار ما گفت:

ما عملکرد خیلی خوبی مقابل تیم هوادار داشتیم. حتی به گل اول نیز رسیدیم اما روی یک لحظه غفلت و البته با اشتباه داور دروازه مان باز شد. با احترام به تیم خوب هوادار فکر می‌کنم اگر داور اشتباه نمی‌کرد، برنده از زمین خارج می‌شدیم.

او ادامه داد:

متاسفانه آقای حاج‌ملک در جریان این مسابقه اشتباه‌هایی انجام داد که بسیار تاثیرگذار بود. قبل از آنکه گل اول را به ثمر برسانیم یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد که عجیب بود. آقای داور در 3 متری این صحنه حضور داشت و عجیب است که چرا این خطا رو بیرون از محوطه جریمه تشخیص داد. صحنه بعدی روی گل تیم هوادار بود؛ جایی که بازیکن این تیم به طور واضح داخل آفساید است و بعد از ضربه بیرون می‌آید و روی سامان فلاح خطا می‌کند؛ همان توپ وارد دروازه ما می‌شود. در این صحنه ایشان نه آفساید گرفت و نه خطا!

مربی پیکان همچنین گفت:

طی دو روز گذشته واقعا حالمان بد است؛ ما مدام به این فکر می‌کنیم که چطور می‌شود داور اینقدر اشتباهات عجیبی داشته باشد. در صحنه گل تیم هوادار یا باید آفساید گرفته می‌شد، یا خطا؛ مگر می‌شود هیچ کدام اعلام نشود و گل هوادار را اعلام کنند؟ هرچه فکر می‌کنیم که چنین اشتباهاتی چطور ممکن است، به نتیجه‌ای نمی‌رسیم.

امیدیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد:

از ابتدای فصل تصمیم ما این بود که حرفی درباره داوران نزنیم تا فشاری وارد نشود، اما در این مسابقه حقمان به طرز عجیبی خورده شد و نمی‌دانیم چه باید بگوییم. ما یک تیم جوان هستیم که با زحمت زیاد تیم را به شرایطی رساندیم که همه فوتبالی‌ها آن را تایید می‌کنند. در این شرایط نمی‌توانیم قبول کنیم که یک داور اینگونه حقمان را ندهد ؛ آیا حق نداریم ناراحت باشیم؟ آیا حق نداریم اعتراض کنیم؟

مربی پیکان تاکید کرد:

آقای حاج‌ملک بعد از بازی استقلال و فولاد با وجود ممنوع‌المصاحبه بودن با رسانه‌ها حرف زدند و گفتند که تصمیم‌های شان درست بوده، الان که مشخص است ایشان اشتباه تاثیرگذار کرده‌اند هم انتظار داریم با رسانه‌ها صحبت و بابت این اشتباهات عذرخواهی کنند؛ این کمترین انتظاری است که داور می‌توانیم داشته باشیم.

او با بیان اینکه کمیته داوران باید در چینش داوران دقت کند، گفت:

از قبل بازی نسبت به انتخاب آقای حاج‌ملک برای بازی ما و هوادار گلایه داشتیم. وقتی داوری به خاطر بازی استقلال وفولاد اینقدر تحت فشار قرار گرفته، چرا باید با تمرکز پایین او را برای یک مسابقه حساس دیگر انتخاب کنند؟ به همین شکل فشارها روی او تاثیر می‌گذارد و نمی‌تواند قضاوت خوبی انجام بدهد.

امیدیان در پایان افزود:

ما از بعد فنی نگرانی‌ای بابت شرایط تیم مان نداریم. چون موقعیت زیادی به حریفان خود نمی‌دهیم. به هر حال فقر گلزنی در لیگ برتر وجود دارد، حتی تیم هایی که چند برابر پیکان برای جذب مهاجم تاثیرگذار هزینه کردند نیز با مشکل گلزنی مواجه هستند. فکر می‌کنم ما در اندازه ای که بتوانیم برنده از زمین خارج شویم، موقعیت گلزنی ایجاد می‌کنیم اما باید بهتر از فرصت ها استفاده کنیم. نگرانی ما بابت اشتباهات داوران (که البته سهوی هم هست) است که بسیار متضرر شدیم و امیدواریم در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *