بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قضاوت داور جنجالی استقلال – فولاد؟ مشکلی نیست

ادامه قضاوت حمید حاج ملک در لیگ برتر با دیدار پیکان و هوادار

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۳
حمید حاج ملک

حمید حاج ملک بعد از اتفاقات دیدار استقلال و فولاد بار دیگر در لیگ برتر قضاوت خواهد کرد. این در حالیست که بسیاری از قضاوت وی ایراد گرفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید حاج ملک بعد از اتفاقات دیدار استقلال و فولاد بار دیگر در لیگ برتر قضاوت خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، داور گیلانی فوتبال ایران بعد از دیدار استقلال و فولاد مورد حملات فراوانی از سوی مدیران و اعضای تیم آبی پوش پایتخت قرار گرفت. حملات ادامه دار به این داور با واکنش او مواجه شد و طی مصاحبه ای اعلام کرد که تصمیماتش درست بوده است.

همچنین بعد از این اتفاق کمیته داوران و در راس آن خداداد افشاریان در مصاحبه های خود بشدت پشت حاج‌ملک ایستادند و تصمیمات او را درست خواندند. غیبت حاج ملک در هفته نهم لیگ برتر اما شائبه‌هایی را درباره محرومیت او ایجاد کرد منتهی غیبت او به خاطر اشتباه در تصمیم گیری نبود.

افشاریان قبل از اعلام داوران هفته نهم اعلام کرد که اگر محرومیتی برای حاج‌ملک اعمال شود به خاطر مصاحبه ای است که انجام داده چون طبق قوانین داوران ممنوع المصاحبه هستند. حالا با بازگشت این داور به طور کامل شائبه ها درباره این داور از بین رفته است.

بر اساس اعلام کمیته داوران قضاوت دیدار پیکان و هوادار در هفته دهم لیگ برتر برعهده حمید حاج ملک خواهد بود. از آنجایی که کمیته داوران برای داوران پراشتباه محرومیتی چهار جلسه ای در نظر می‌گیرد و غیبت حاج ملک بیشتر از یک هفته نشده حالا می‌شود اینطور برداشت کرد که کمیته داوران همچنان بر سر موضع گیری خود در حمایت از این داور گیلانی ایستاده و محرومیتی برای او در کار نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *