بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزارش جالب بیلد از هواداران مارسی : ولودروم دروازه مرگ است

ورزشگاه ولودورم بندر مارسی ، جهنمی برای تیم های رقیب

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۲
تیم مارسی

روزنامه بیلد در گزارشی از هواداران فرانسوی مارسی می‌گوید حضور در ورزشگاه این تیم برای هواداران تیم رقیب حکم تجربه نزدیک به مرگ را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه بیلد در گزارشی از هواداران فرانسوی مارسی می‌گوید حضور در ورزشگاه این تیم برای هواداران تیم رقیب حکم تجربه نزدیک به مرگ را دارد.

به گزارش پارس فوتبال، هواداران مارسی در اروپا به عنوان یکی از پرشورترین و خطرناک‌ترین هواداران فوتبال مشهور هستند. همین باعث شده هواداران تیم‌های رقیب از سفر به مارسی برای حضور در ورزشگاه این شهر ترس داشته باشند.

دیدار آینتراخت فرانکفورت و مارسی در لیگ قهرمانان اروپا که ماه گذشته برگزار شد یکی از جنجالی‌ترین دیدارهای اخیر به میزبانی این تیم فرانسوی بود. دیداری که با پرتاب انواع و اقسام وسایل آتش‌زا به درون سکوهای هواداران فرانکفورت همراه بود و تحقیقات پلیس فرانسه و یوفا درباره آن همچنان ادامه دارد.

روزنامه آلمانی بیلد امروز با یک هوادار آینتراخت صحبت کرده که در آن مسابقه به شدت زخمی شده و به مدت شش هفته در بیمارستان بستری شده است. این هوادار چندین عمل جراحی را پشت سر گذاشته و از یک قدمی مرگ به زندگی برگشته است.

بیلد در مصاحبه‌ای با این هوادار اشاره می‌کند که او از فضای ورزشگاه ولودروم ، ورزشگاه خانگی مارسی به عنوان تجربه‌ نزدیک به مرگ یاد می‌کند. این روزنامه آلمانی از یوفا و فیفا خواست فکری به حال هواداران تیم‌هایی کنند که قرار است از این به بعد راهی فرانسه بشوند تا دیدار تیم‌شان با مارسی را تماشا کنند.

این هوادار فرانکفورت که نامش میشائیل برل است به بیلد گفت:

یک موشک آتش‌زا به سکوی ما شلیک شد که به گردن من برخورد کرد. گردنم پاره شده بود و خونریزی شدید داشتم. صدای نامزدم را می‌شنیدم که می‌گفت با ما بمان، بیهوش نشو. آن موشک آتش‌زا به گردنم چسبیده بود و آتش هنوز جلوی چشم‌هایم بود. نامزدم آن موشک را کند و به آن طرف نرده‌های سکو پرتاب کرد. یک طرف بدنم فلج شده بود و نمی‌توانستم حرکتش بدهم.

جراح‌ها طوری درباره جراحات من حرف می‌زنند که انگار گلوله خورده‌ام. در واقع مثل این بود که در میدان جنگ به گلوی من شلیک کرده باشند. هنوز نمی‌توانم از دست چپم استفاده کنم. تجربه هر هواداری که به استادیوم مارسی می‌رود واقعا مثل تجربه نزدیک به مرگ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *