بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گالتیه به سیم آخر زد : دست از سر امباپه بردارید

کریستوف گالتیه : دست از سر کیلیان بردارید. من با او حرف زدم و هیچ ناراحتی‌ای از او ندیدم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۴
کریستوف گالتیه

کریستوف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن، پس از پیروزی برابر مارسی از مطرح شدن سوال‌ها درباره کیلیان امباپه عصبانی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستوف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن، پس از پیروزی برابر مارسی از مطرح شدن سوال‌ها درباره کیلیان امباپه عصبانی شد.

به گزارش پارس فوتبال، پاری سن ژرمن شب گذشته در یازدهمین هفته از رقابت‌های لیگ فرانسه روبروی مارسی قرار گرفت و توانست با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کند.

تنها گل این بازی را نیمار به ثمر رساند و امباپه موفق شد برای اولین بار در طول رقابت‌های فصل 23-2022 پاس گلی را برای هم تیمی‌اش ارسال کند تا انتقادهایی که در زمینه عدم ارسال پاس و خودخواهی او مطرح می‌شد را نیز از میان برداشته باشد.

این ستاره فرانسوی در روزهای اخیر با حواشی بسیاری روبرو بوده است. تعدادی از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی مدعی شده بودند که او از حضور در پاری سن ژرمن و تمدید قراردادش با این باشگاه راضی نیست و از مدیران پی اس جی خواسته که با درخواست جدایی‌اش در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه موافقت کنند.

او که در چند روز گذشته هیچ واکنشی به این شایعات نشان نداده بود، پس از پیروزی برابر مارسی تمامی این اخبار را تکذیب کرد و گفت که در پی اس جی خوشحال است. با این حال، سوالات درباره شرایط او در نشست خبری پس از بازی همچنان ادامه داشت و همین باعث عصبانیت گالتیه شد.

سرمربی پی اس جی در پاسخ به این سوالات به خبرنگاران گفت:

الان دیگر مشکل کیلیان چیست؟ من در نشست خبری قبل بازی هم گفتم و بسیار هم صادقانه صحبت کردم. من واقعا صادق هستم، حتی اگر بعضی از افراد بخواهند وانمود کنند که چنین چیزی نیست.

او با اشاره به اظهارات کیلیان امباپه اضافه کرد:

دست از سر کیلیان بردارید. من با او حرف زدم و هیچ ناراحتی‌ای از او ندیدم، جز این که دوست دارد در پستی که خودش ترجیح می‌دهد بازی کند و به همین دلیل ما به دنبال استفاده از سیستم متفاوتی هستیم.

کریستوف گالتیه درباره جو حاکم بر رختکن تیمش اظهار داشت:

باور کنید همه چیز در رختکن خوب است. من بازیکنانی دارم که شخصیت بزرگ و ویژگی‌های شخصیتی بسیار خوبی دارند اما در عین حال بازیکنان حرفه‌ای بسیار خوبی هم هستنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *