بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیورپول 1-0 وستهم ؛ هشدار به رقبا ، ما برگشتیم

پیروزی دشوار لیورپول برابر وستهم در آنفیلد با تک گل داروین نونیز

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۱۷
پیروزی دشوار لیورپول برابر وستهم در آنفیلد با تک گل داروین نونیز

لیورپول در ورزشگاه آنفیلد و در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهم رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول موفق شد با نتیجه 0-1 برابر وستهم به پیروزی برسد تا مسیر صعودی‌اش را ادامه داده باشد.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد و در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهم رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد.

این بازی اهمیت خاصی برای لیورپول داشت که در چند هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر نتوانسته بود نتایج خوبی را کسب کند و بسیاری باور داشتند که تیم یورگن کلوپ وارد بحران شده است.

با این حال، پیروزی برابر منچسترسیتی باعث شد که این تیم جانی تازه بگیرد و با انگیزه مضاعف قدم به این بازی بگذارد.
گل اول لیورپول و تک گل این بازی را داروین نونیز در دقیقه 22 روی پاس زیبای سیمیکاس و با یک ضربه سر تماشایی وارد دروازه وستهم کرد تا به انتظارها برای گلزنی در ورزشگاه آنفیلد خاتمه داده باشد.

او در نیمه اول یک توپ دیگر را نیز به تیرک زد تا شانس دبل در این دیدار و دو برابر کردن اختلاف تیمش با حریف را از دست بدهد.

پیروزی دشوار لیورپول برابر وستهم در آنفیلد با تک گل داروین نونیز

اما این تنها صحنه مهم این بازی در نیمه اول نبود و آلیسون بکر نیز بار دیگر نمایش درخشانی را ارائه کرد. در حالی که نیمه اول رو به اتمام بود، خطای جو گومز روی بازیکن حریف باعث شد که داور با مشورت با کمک داور ویدئویی یک ضربه پنالتی به سود وستهم اعلام کند که آلیسون موفق به مهار آن شد.

نیمه دوم با حملات مجدد لیورپول آغاز شد اما این تیم نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند و در دقایق پایانی این وستهم بود که فشار روی دروازه حریف برای زدن گل مساوی را افزایش داد.

هرچند در دقیقه 78، ضربه زوما نزدیک بود دروازه خودی را باز کند و لیورپول را به گل دوم برساند اما آنها در دقیقه 86 نیز یک شانس مسلم گلزنی داشتند اما نتوانستند دروازه آلیسون را باز کنند تا بازی با همان یک گل به سود لیورپول به پایان برساند.

این تیم با کسب سه امتیاز این بازی توانست جمع امتیازاتش را به 16 امتیاز برساند و تا رده پنجم جدول رده‌بندی بالا بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *