بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تغییر پست بهترین گلزن استقلال در اصفهان

نقشه های ساپینتو برای پیروزی استقلال برابر ذوب آهن در فولاد شهر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۶
نقشه های ساپینتو برای پیروزی استقلال برابر ذوب آهن در فولاد شهر

اخبار رسیده از اردوی استقلال حاکی از آن است که ساپینتو برای دیدار مقابل ذوب آهن حساب ویژه‌ای روی یکی از دو گلزن اصلی تیمش باز کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اخبار رسیده از اردوی استقلال حاکی از آن است که ساپینتو برای دیدار مقابل ذوب آهن حساب ویژه‌ای روی یکی از دو گلزن اصلی تیمش باز کرده تا در اصفهان زمین را با برد ترک کند.

هم امتیاز شدن سه تیم بالای جدولیِ گل گهر سیرجان، پرسپولیس و استقلال تهران باعث شده تا ساپینتو تاکید ویژه‌ای روی سه امتیاز این بازی داشته باشد تا به هیچ عنوان از رقبای صدرنشین عقب نماند.

از اردوی تیم استقلال خبر می رسد سرمربی استقلال صحبت های اختصاصی خودش در این باره را با کوین یامگا انجام داده و این احتمال که از ابتدای بازی و یا در خلال برگزاری این مسابقه، محل استقرار این فرانسوی در ترکیب تیم استقلال تغییر کند بسیار زیاد است.

یامگا در بازی‌های گذشته و در اکثر مواقع در پست دفاع راست به میدان رفته اما با این وجود توانسته با سه گل زده بهترین گلزن تیم خودش باشد. یامگا هر سه گل فصل پیش آبی ها به ذوب آهن در دیدار رفت و برگشت را نیز به تنهایی به ثمر رساند و از این نظر راه رسیدن به دروازه این تیم را به خوبی می شناسد و البته ساپینتو این موضوع را می داند. چرا که سرمربی پرتغالی استقلال در ابتدای ورودش به کادر فنی تیم جدیدش تأکید کرد که فیلم همه مسابقات فصل پیش استقلال را با دقت دیده است.

یامگا در فصل جاری جزو بازیکنان ثابت بوده که در همه مسابقات این تیم از ابتدا در ترکیب ثابت به میدان رفته و با 710 دقیقه حضور در ترکیب پس از حسینی و سیلوا بیشترین دقایق بازی برای این تیم را دارد. او همچنین به همراه محمد محبی با زدن سه گل بهترین گلزنان آبی ها نیز بشمار می روند. از این‌رو به احتمال زیاد در دیدار مقابل ذوب آهن نیز می‌تواند مهره ای تعیین کننده و تاثیرگذار برای استقلال باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *