بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره استقلال به ساپینتو

صادق ورمزیار : استقلال اشتباه کند دست خالی از اصفهان برمی‌گردد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵
صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال گفت : من دیدارهای ذوب‌آهن با تیم‌های سپاهان، گل گهر و پرسپولیس را دیده‌ام و آنها در دفاع کردن فوق‌العاده هستند و اگر استقلال اشتباهی در این دیدار داشته باشد دست خالی از اصفهان بازخواهد گشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر اظهار داشت:

استقلال از ابتدای مسابقات تا هفته هشتم لیگ برتر سیر صعودی داشته و از لحاظ هماهنگی بازیکنان نیز بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کرد. استقلال پس از دیدار هفته پنجم مقابل پیکان که متزلزل ظاهر شده بود، از هفته ششم امتیازات حساسی را از تیم‌های خوب لیگ کسب‌ کرده و در جمع صدرنشینان قرار گرفت.

وی در مورد ارائه فوتبال مالکانه از سوی استقلال عنوان کرد:

تیم فوتبال استقلال بیشترین درصد مالکیت توپ را از ابتدای مسابقات لیگ برتر در اختیار داشت و حتی توانست در خلق موقعیت روی دروازه حریفان موفق عمل کند. از لحاظ نتیجه هم استقلال بُردهای خوب به دست آورد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم در بین صدرنشینان باقی خواهد ماند، گفت:

اگر استقلال عملکردی که در چند هفته اخیر نشان داده، ادامه دهد و در کنارش فنی و اقتصادی کار کند شانس موفقتیش نیز بالا خواهد رفت. ضمناً در ادامه هم کم کم هماهنگی بیشتری بین بازیکنان ایجاد خواهد شد و این تیم ترکیب خودش را پیدا می‌کند. از سوی دیگر استقلال در حال حاضر در تمامی پست‌ها بازیکنان جایگزین خوبی دارد، البته برای تکمیل روند موفقیت خود در هر بازی باید پلن B داشته باشد تا کماکان در صدر جدول بماند.

کارشناس فوتبال در ادامه اضافه کرد:

مجدداً لیگ برتر به دلیل برگزاری رقابت‌های جام جهانی متوقف خواهد شد و استقلال چون بازیکنان زیادی در تیم ملی ندارد در تمرینات و اردوهای خود به هماهنگی بیشتری دست پیدا خواهد کرد. بر همین اساس روی نفرات و تاکتیک‌های خود بیشتر کار می‌کند و بعد از جام جهانی هم روند رو به رشد خود ادامه خواهد داد.

وی در خصوص برگزاری اردوهای ۳ روزه تیم ملی برای بازیکنان لیگی تاکید کرد:

هم اکنون اردوهای تیم ملی ایران برای بازیکنان لیگ برتری برگزار می‌شود، در حالی که به احتمال زیاد ۱۵ بازیکن اصلی حاضر در رقابت‌های جام جهانی لژیونرهای فوتبال ایران خواهند بود. این اردوها بعد از هر هفته از رقابت‌ها، فقط برای انتخاب ۵ بازیکن منتخب از مسابقات لیگ برتر در جریان است، اما مزایای برگزاری اردوها این است که بازیکنان لیگی همچنان انگیزه دارند که در لیست اسامی ۵۰ نفره حاضر هستند و امید دارند که در جام جهانی حضور داشته باشند.

صادق ورمزیار درباره دیدار هفته نهم استقلال در مقابل ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد:

دیدار با ذوب آهن یکی از سخت‌ترین بازی‌های استقلال تا اینجای لیگ خواهد بود، چون این تیم خیلی تدافعی بازی می‌کند و در دفاع کردن خیلی خوب است. در مجموع ذوب‌آهن سخت گل می‌خورد و در ضد حمله هم بسیار قوی است. من دیدارهای ذوب‌آهن با تیم‌های سپاهان، گل گهر و پرسپولیس را دیده‌ام و آنها در دفاع کردن فوق‌العاده هستند و اگر استقلال اشتباهی در این دیدار داشته باشد دست خالی از اصفهان بازخواهد گشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *