بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افتخارات فردی تیم ملی فوتسال در آسیا بیش‌تر از افتخار تیمی

مسلم اولاد قباد بهترین بازیکن و حسین طیبی بهترین گلزن جام ملت های فوتسال آسیا شدند

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۰
حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران : فینال با ژاپن جذاب می‌شود

پس از پایان فینال آسیا و شکست تلخ ایران مسلم اولاد قباد بهترین بازیکن و حسین طیبی بهترین گلزن جام ملت های فوتسال آسیا شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ملی‌پوش تیم ملی فوتسال که برای تیم باشگاهی پالمای اسپانیا بازی می‌کند، به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا انتخاب شد.

مسلم اولاد قباد، بایکن تکنیکی تیم ملی فوتسال ایران و باشگاه پالمای اسپانیا به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ که در کشور کویت برگزار شد، دست یافت. او با وجود شکست ۳ بر ۲ تیم ملی فوتسال ایران برابر ژاپن به این عنوان دست یافت.

همچنین کروموتو، دروازه‌بان ۳۶ ساله ژاپن به عنوان بهترین دروازه‌بان این مسابقات انتخاب شد.

اولادقباد در این بازی‌ها ۵ گل به ثمر رساند و در دیدار با لبنان و تایلند نیز به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده بود.

پیش از او نیز بازیکنانی چون وحید شمسایی(۳ دوره)، محمدرضا حیدریان، محمد طاهری و علی‌اصغر حسن‌زاده(۳ دوره) از ایران سابقه دستیابی به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های فوتسال آسیا را در کارنامه خود داشتند. این نخستین باری است که این بازیکن ۲۶ ساله موفق شده به این مهم دست پیدا کند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران باز هم عنوان آقای گل جام ملت‌های آسیا را از آن خود کرد.

حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با به ثمر رساندن ۱۰ گل در مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ که در کشور کویت برگزار شد، توانست به عنوان آقای گلی این مسابقات دست پیدا کند و بار دیگر این عنوان را به یک ایرانی اختصاص دهد.

او یک گل در برابر اندونزی، ۳ گل در برابر چین‌تایپه، ۲ گل در برابر لبنان، ۳ گل در برابر ویتنام و یک گل در برابر تایلند به ثمر رساند و توانست از عنوان آقای گلی خود در سال ۲۰۱۸ دفاع کند. او در سال ۲۰۱۸ با به ثمر رساندن ۱۴ گل آقای گل این مسابقات شده بود.

پیش از او نیز مرحوم کاظم کاظمی و رضا محمدی(به صورت مشترک)، وحید شمسایی(۸ دوره) و محمد طاهری سابقه آقای گلی در آسیا را داشتند و این سومین دوره‌ای بود که طیبی بعد از سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ توانسته بود به این عنوان دست پیدا کند.

بعد از طیبی، سعید احمد عباسی با ۷ گل و مسلم اولادقباد با ۵ گل در رده‌های بعدی بهترین گلزنان جام ایستادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *