بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری روزنامه گل درباره حامد لک ؛ از پرسپولیس رفتنی شد؟

ادعای روزنامه گل مبنی بر ارتباط نامطلوب حامد لک و داوود فنایی در پرسپولیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰
خروج حامد لک از پرسپولیس

نمایش ضعیف حامد لک در این فصل و اشتباهات پی در پی او باعث شد تا بالاخره یحیی گل‌محمدی تصمیم به کناره‌گیری این دروازه‌بان از تمرینات گروهی قرمزها بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آیا حامد لک به درب خروج باشگاه پرسپولیس هدایت شد؟

به گزارش پارس فوتبال، نمایش ضعیف حامد لک در این فصل و اشتباهات پی در پی او باعث شد تا بالاخره یحیی گل‌محمدی تصمیم به کناره‌گیری این دروازه‌بان از تمرینات گروهی قرمزها بگیرد.

یحیی در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اعلام کرده بود با اشاره به اینکه تصمیمی که در قبال لک گرفته برای این است که او بیشتر و به صورت تنهایی روی مسائل فوتبال و فنی‌اش فکر کند، مشخص کرده که قبول دارد دروازه‌بان اول تیمش با عدم تمرکز بزرگی مواجه شده است.

روزنامه گل امروز در گزارشی مدعی شد که حامد لک و داوود فنایی مدت هاست باهم مشکل دارند به شکلی که حتی در تمرینات باهم حرف هم نمی زنند و یکی از دلیل‌های اصلی افت حامد لک است.

این روزنامه همچنین در بخش دیگری از گزارش خود دلیل اصلی اخراج شدن لک عمیق شدن اختلافات بین او و فنایی را عنوان می‌کند. به صورتی که سرمربی پرسپولیس برای بازگشت لک به تمرینات شرط کرده است تا از فنایی عذرخواهی کند و از دل او دربیاورد. عجیب تر اینکه لک دومرتبه برای عذرخواهی پا پیش گذاشته و پیش قدم شده است، اما هربار با برخورد تند فنایی روبرو شده و پس زده شده است.

حال گفته می شود در شرایطی که لک قراردادش را برای فصل آینده تمدید کرده است، فنایی به یحیی گل‌محمدی اعلام کرده در فصل بعد پرسپولیس یا جای او است یا حامد لک و دیگر حاضر نیست با این دروازه بان کار کند.

روایت دیگری هم درباره این دروازه‌بان مغضوب به گوش می‌رسد، در حالی که یحیی اعلام کرد بود لک قرار است بعد از بازی با آلومینیوم به تمرینات برگردد اما انتشار عکسی از او در بازی مقابل آلومینیوم گویا باعث شده تا سرمربی پرسپولیس در تصمیم خود تجدیدنظر کند.

گفته می‌شود یحیی در جلسه‌ای که روز گذشته با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس داشت به او اعلام کرد به هیچ وجه قصد بخشش حامد لک و بازگشت او به تمرینات را ندارد و او را در اختیار باشگاه قرار داده است.

امروز هم خبری منتشر شد مبنی بر اینکه لک راهی ترکیه شده تا چند روزی از فضای فوتبال یاران و حواشی آن به دور باشد.

باید منتظر ماند و دید با آغاز مجدد تمرینات پرسپولیس آیا این دروازه‌بان به جمع قرمزها بر می‌گردد یا اینکه یحیی روی تصمیم خود برای اخراج این دروازه‌بان پافشاری خواهد کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *