بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درگیری حامد لک و داود فنایی بالا گرفت

حامد لک و داود فنایی همدیگر را بلاک کرده‌اند؟!

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۹
حامد لک

ظاهرا مدتی است که رابطه بین حامد لک ، دروازه‌ بان و داود فنایی ، مربی دروازه‌ بان‌های پرسپولیس خوب نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که حامد لک به دلیل مسائل فنی و انضباطی از طرف کادرفنی پرسپولیس از این تیم کنار گذاشته شده و دو بازی است در فهرست نیست، اخبار جدیدی و جالبی در مورد او به گوش می‌رسد. پس از شکست ۳ بر ۲ پرسپولیس مقابل آلومینیوم در یک چهارم نهایی جام حذفی و انتشار تصاویری عجیب از حامد لک در ورزشگاه آزادی، روز گذشته بود که در محافل غیر رسمی اعلام شد که لک تا پایان فصل از پرسپولیس کنار گذاشته شده و در صورت ماندن فنایی در پرسپولیس، فصل آینده هم جایی دراین تیم ندارد.

با انتشار این خبر به نوعی مشکل و حواشی بین لک و داود فنایی خودش را نشان داد. مسئله‌ای که مدت‌هاست وجود دارد اما هر با به هر ترفندی تکذیب شد یا حداقل تایید نشد. در همین خصوص بد نیست بدانید ظاهر مدت زیادی است که داود فنایی شماره حامد لک را بلاک کرده و هیچ ارتباط خارج از تمرین و مسابقه‌ای بین طرفین وجود ندارد. شاهدان مدعی هستند مدت‌هاست ارتباط خوبی بین لک و فنایی وجود ندارد و دو طرف فقط در تمرین یا مسابقه باهم در ارتباط هستند.

حتی خیلی از نزدیکان پرسپولیس یکی از دلایل افت لک را همین مسئله می‌دانند. این در شرایطی است که دو سال پیش که لک به پرسپولیس آمد، داود فنایی بزرگترین حامی این بازیکن به حساب می‌آمد اما رفته رفته ارتباط بین این دو شکرآب و در نهایت منجر به سکونشینی دروازه‌بان اول پرسپولیس شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *