بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل های تماشایی و فوق العاده از شاگرد محبوب کلوپ + فیلم

15 گل الکس آرنولد برای لیورپول تاکنون

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۰


15 گل الکس آرنولد برای لیورپول تاکنون را مشاهه نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما همه گل های به ثمر رسیده از سوی ترنت جان الکساندر-آرنولد برای باشگاه فوتبال لیورپول تاکنون را اماده کرده ایم.


ترنت جان الکساندر-آرنولد ( زادهٔ ۷ اکتبر ۱۹۹۸) بازیکن فوتبال اهل انگلیس است که در پست دفاع راست برای باشگاه لیورپول در لیگ برتر انگلیس بازی می کند. او که به پاس‌کاری‌ها و پاس گل‌هایش معروف است، به‌عنوان یکی از بهترین مدافعان راست در فوتبال جهان امروزی شناخته می‌شود.

الکساندر-آرنولد در سال ۲۰۰۴ به آکادمی لیورپول پیوست و کاپیتان این باشگاه در سطح جوانان بود. او اولین بازی خود را برای بزرگسالان در سال ۲۰۱۶ و در سن ۱۸ سالگی انجام داد و در دو فینال پیاپی لیگ قهرمانان اروپا در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بازی کرد و توانست در فینال ۲۰۱۹ به مقام قهرمانی دست پیدا کند و در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

این حضورها الکساندر-آرنولد را به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل کرد که در فینال‌های متوالی در این رقابت‌ها حضور داشته است. در همان سال وی به همراه لیورپول قهرمان سوپر جام اروپا و جام باشگاه‌های جهان شد.

در رقابت‌های فوتبال داخلی، او برنده جایزه بهترین بازیکن جوان سال ۲۰–۲۰۱۹ و بنده اولین جایزه اهدایی بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر شد، دو بار در تیم منتخب پی‌اف‌ای انتخاب شد و به پایان دادن عدم قهرمانی ۳۰ ساله لیورپول در لیگ با قهرمانی در لیگ برتر فصل ۲۰–۲۰۱۹ کمک کرد.

الکساندر-آرنولد همچنین در رده‌های مختلف جوانان انگلیس حضور داشته است و اولین بازی خود برای تیم ملی بزرگسالان را در سال ۲۰۱۸ انجام داده است.

او پس از آن در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ حضور داشته است، جایی که او به چهارمین بازیکن نوجوانی تبدیل شد که برای انگلیس در این مسابقات به میدان می‌رفت، همچنین در لیگ ملت‌های اروپا ۱۹–۲۰۱۸ نیز تیم ملی انگلیس را همراهی کرد جایی که کشورش در اولین دوره مسابقات در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی در فصل ۱۷–۲۰۱۶ عنوان بهترین بازیکن جوان باشگاه لیورپول را از آن خود کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *