بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به بارسلونا ؛ مصدومیت این ستاره جدی است؟

مصدومیت آندریاس کریستنسن در دیدار برابر اینتر

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۸
بارسلونا ؛ مصدومیت آندریاس کریستنسن در دیدار برابر اینتر

به نظر می‌رسد که مصدومیت آندریاس کریستنسن، مدافع بارسلونا، جدی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا شب گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف اینتر رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد.
در حالی که چند دقیقه از شروع بازی در نیمه دوم سپری شده بود، کریستنسن به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود و جایش را به جرارد پیکه داد تا بسیاری از هواداران بارسا و ژاوی را نگران کند.
با توجه به مصدومیت رونالد آرائوخو و ژول کنده از خط دفاعی این تیم در وقفه دیدارهای ملی، عدم حضور این بازیکن می‌تواند مشکلی جدی برای بارسلونا در ادامه مسیر پر فشاری که تا پیش از شروع مسابقات جام جهانی 2022 قطر در پیش دارد ایجاد کند و حالا به نظر می‌رسد که این نگرانی چندان هم بی‌مورد نیست.

این مدافع دانمارکی در جریان بازی برابر اینتر از ناحیه مچ پای چپ دچار پیچ خوردگی شد و به دلیل درد زیادی که داشت زمین بازی را ترک کرد تا درمان مورد نیازش را خارج از زمین دریافت کند.
حالا باشگاه بارسا با انتشار بیانیه‌ای مصدومیت او را تایید کرده و مدعی شده است که این مصدومیت از ناحیه رباط است.
در بیانیه رسمی این باشگاه در این باره آمده است:

« آندریاس کریستنسن، بازیکن تیم اول، از ناحیه رباط بیرونی مچ پای چپ دچار مصدومیت و پیچ خوردگی شده است. فردا قرار است آزمایش‌های بیشتری در این زمینه انجام شود تا میزان دقیق این مصدومیت مشخص شود.»

به این ترتیب، باید منتظر باشیم تا مدت زمان دوری این بازیکن از میادین که می‌تواند برای ژاوی دردسرساز باشد به صورت رسمی اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *