بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بارسلونا به دنبال شکایت از داور دیدار با اینتر

شکایت مدیران بارسلونا از داور بازی برابر اینتر به یوفا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۴
باسلونا ؛ شکایت مدیران بارسلونا از داور بازی برابر اینتر به یوفا

مدیران بارسلونا قصد دارند به صورت رسمی از داور بازی برابر اینتر به یوفا شکایت کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد.
این بازی پر از صحنه‌های حساس و جنجالی بود و همین باعث شد که تنش بسیاری بین بازیکنان و همچنین اعضای کادر فنی دو تیم با داور بازی انجام شود.
ژاوی یکی از افرادی بود که انتقاد زیادی به نحوه عملکرد داور این بازی داشت و یک کارت زرد را نیز به دلیل انتقاد شدید و فریادهایی که بر سر او کشید دریافت کرد. این مربی کاتالان پس از پایان این دیدار در نشست خبری نیز به شدت از داور بازی انتقاد کرد و مدعی شد که او باید درباره تصمیمات ناعادلانه‌ای که گرفته است توضیح دهد.

مدیران و کادر فنی بارسلونا معتقد هستند که اسلاوکو وینچیچ و کمک داور ویدیویی روی مردود اعلام کردن گل پدری و همچنین خطای پنالتی واضح دنزل دومفرایز اشتباه کردند و این موضوع باعث تغییر در نتیجه بازی شده است.
حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت خبر داده است که مدیران این باشگاه قصد دارند به صورت رسمی شکایتی را از این داور به یوفا ارائه کنند و اعتراض‌شان را به شکل قانونی دنبال کنند.
آنها تصاویری را تهیه کرده‌اند تا بتوانند با استناد به آنها نسبت به این موضوع و اشتباهاتی که از نظر آنها از سوی تیم داوری رخ داده است اعتراض کنند و امیدوار هستند که پاسخ مثبتی از این اقدم دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *