بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخشش ادامه دار لژیونر پرسپولیسی در سکوت خبری

تک گل شهاب زاهدی برای نجات پوشکاش مقابل فهروار

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۶:۰۰
شهاب زاهدی

تیم فوتبال پوشکاش در حالی مقابل قهروار در هفته نهم لیگ برتر مجارستان به تساوی 1-1 رسید که تک گل این تیم را شهاب زاهدی زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی پوشکاش در جریان تساوی مقابل فِهروار توانست تک‌گل تیمش را به ثمر رساند.

در آخرین مسابقه هفته نُهم لیگ برتر مجارستان، تیم فوتبال پوشکاش آکادمی که شهاب زاهدی را برای چهارمین دیدار پیاپی در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۰:۱۵ یکشنبه شب در ورزشگاه پانچو آرنا به مصاف تیم رده هشتمی فِهروار رفت.

شهاب زاهدی که در چهار هفته گذشته لیگ مجارستان به طور میانگین در هر دو مسابقه یک گل به ثمر رسانده بود، همین رویه را در دیدار مقابل فِهروار نیز دنبال کرد و توانست تک گل تیمش را بزند.

مهاجم ایرانی پوشکاش که در هشت مسابقه این فصل لیگ مجارستان دو گل از ۹ گل پوشکاش را به نام خود ثبت کرده بود، در جدال با فِهروار هم توانست موثر ظاهر شود و گلزنی کند.

تیم فوتبال پوشکاش پس از هفت هفته شکست ناپذیری متوالی که با سه پیروزی و چهار تساوی برای آنها همراه بود، در دیدار مقابل فِهروار هم بدون باخت ماند و به تساوی یک بر یک رضایت داد تا ۱۴ امتیازی شود و در جایگاه پنجم جدول لیگ مجارستان قرار بگیرد.

شهاب زاهدی در دیدار برابر فِهروار مثل همیشه فرصت بازی برای پوشکاش را به دست آورد و در نُهمین بازی فصل خود در لیگ مجارستان، سومین گل‌اش را به ثمر رساند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *