بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرسنال 3-1 تاتنهام ؛ توپچی ها صدرنشین مطلق لیگ جزیره + عکس

پیروزی مقتدرانه آرسنال برابر تاتنهام در دربی شمال لندن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۶
آرسنال و تاتنهام

آرسنال در یک بازی برتر موفق شد با گل های توماس پارتی، گابریل ژسوس و گرانیت ژاکا، تاتنهام را در دربی شمال لندن 3-1 شکست دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرسنال در یک بازی برتر موفق شد با گل های توماس پارتی، گابریل ژسوس و گرانیت ژاکا، تاتنهام را در دربی شمال لندن 3-1 شکست دهد. در این بازی تاتنهامی ها از دقیقه 61 با یک بازیکن کمتر به کار ادامه دادند.

به گزارش “ورزش سه”، امروز آرسنال از هفته هشتم لیگ برتر انگلیس در زمین خود میزبان تاتنهام در دربی شمال لندن بود. آرسنال صدرنشین بود و تاتنهام نیز با یک امتیاز کمتر در رده سوم قرار داشت. از دسامبر سال 2007 سابقه نداشت که این دو تیم به عنوان یکی از سه تیم بالای جدول لیگ برتر برابر هم قرار بگیرند.

اولین موقعیت بازی را تاتنهام خلق کرد. در دقیقه 14 شوت ریچارلیسون با واکنش خوب آرون رمزدیل راهی کرنر شد. سه دقیقه بعد، آرسنال واکنش نشان داد و شوت محکم گرانیت ژاکا با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

توپچی ها در دقیقه 20 به گل رسیدند. پاس ساکا به ژاکا رسید و او هم توماس پارتی را در بیرون محوطه جریمه صاحب توپ کرد. ستاره غنایی هم بی درنگ با شوتی تماشایی توپ را دور از دستان هوگو لوریس وارد دروازه کرد.

آرسنال و تاتنهام

تاتنهام که پس از دریافت گل جلو کشیده بود، در دقیقه 31 گل مساوی را زد. با همکاری سون هیونگ مین و کین، فرصت خوبی نصیب ریچارلیسون شد اما او توسط گابریل ماگلائش، مدافع آرسنال در درون محوطه جریمه میزبان سرنگون شد تا داور اعلام پنالتی کند.

کین پشت توپ ایستاد و با این گل توانست به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شود که به رکورد 100 گل در زمین حریفان می رسد. این همچنین گل شماره 14 او در دربی شمال لندن نیز بود. تعداد گل های کین در لیگ برتر نیز به 190 رسید و او تنها آلن شیرر(260 گل) و وین رونی(208) را بالاتر از خود می بیند.

در دقایق باقیمانده از نیمه اول موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد نشد و دو تیم با تساوی 1-1 راهی رختکن شدند.

آرسنال و تاتنهام

آرسنال نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در دقیقه 48 به گل دوم دست یافت. هوگو لوریس نتوانست روی شوت بوکایو ساما واکنش مناسبی نشان دهد و گابریل ژسوس در ریباند موفق به گلزنی شد. این پنجمین گل ژسوس با پیراهن آرسنال در لیگ برتر بود.

در دقیقه 53 ضربه سر خطرناک ژسوس از روی دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 61 کار برای تاتنهام با اخراج امرسون رویال سخت تر شد. خطای شدید او روی مچ پای گابریل مارتینلی، کارت قرمز داور را به همراه داشت.

آرسنال و تاتنهام

میزبان در دقیقه 66 به گل سوم رسید. حرکت انفرادی عالی مارتینلی و پیشروی او تا محوطه جریمه تاتنهام، با پاس او برای ژاکا همراه شد تا ستاره سوئیسی با شوت پای چپ گل سوم را بزند.

در دقیقه 89 هوگو لوریس شوت محکم کیه‌ران تیرنی، مدافع چپ آرسنال، را با واکنشی خوب راهی کرنر کرد. در سه دقیقه وقت اضافه هم اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت این بازی را آرسنال 3-1 برد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *