بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یولیان ناگلزمان : بازیکنان مجبور نیستند دوستم داشته باشند

صحبت های جالب سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی برابر بایرلورکوزن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۳
یولیان ناگلزمان

یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی برابر بایرلورکوزن به شایعات روزهای اخیر واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی برابر بایرلورکوزن به شایعات روزهای اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش پارس فوتبال، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم بوندسلیگا به مصاف بایرلورکوزن بحران‌زده رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی برسد.

این پیروزی برابر تیم بحران زده جراردو سیوانه اهمیت بسیاری برای بایرن داشت تا بتواند بر نتایج نه چندان خوبی که در چند هفته اخیر در رقابت‌های بوندسلیگا گرفته بود پایان دهد و بار دیگر به مسیر پیروزی برگردد، نتایجی که انتقادهای بسیاری را از ناگلزمان به همراه داشت و باعث شد که بسیاری از رسانه‌های آلمانی به اختلاف نظر بین او و بازیکنانش اشاره کنند.

سرمربی جوان بایرن مونیخ پس از بازی دیشب به خبرنگاران گفت:

پیروزی همیشه مهم است. پیروزی امروز به واسطه نتایجی که در هفته‌های اخیر گرفتیم برای ما اهمیت خاصی داشت. اخیرا صحبت‌های زیادی مطرح شده است که شامل رابطه بین کادر فنی و بازیکنان هم می‌شود اما شما باید احساس خوبی درباره این که آیا بازیکنان شما را دوست دارند یا احترامی برای شما قائل هستند یا خیر داشته باشید چون همه مجبور نیستند من را دوست داشته باشند. وقتی به بازی امروز نگاه می‌کنم، از همه چیز راضی هستم.

یولیان ناگلزمان درباره شرایط بازی اظهار داشت:

البته که زدن گل زودهنگام به ما کمک کرد، این موضوع در ابتدای این فصل نیز به خوبی مشاهده شده بود. در این صورت شما مجبور نیستید خیلی به تغییر شرایط فکر کنید. پرس متقابل ما در بازی امروز بسیار خوب و قوی بود.

او با تمجید از عملکرد مدافعانش اضافه کرد:

دایو اوپامکانو و ماتیاس دی‌لیخت امروز بسیار خوب دفاع کردند. ما تنها یک شانس بزرگ به آنها دادیم. وقتی می‌دیدم که آنها از کارهای دفاعی درستی که داشتند ابراز خوشحالی می‌کردند، بسیار لذت می‌بردم. این اقدامات به اندازه گل زدن برای من اهمیت دارد. حالا امیدواریم که بتوانیم در بازی بعدی در لیگ قهرمانان هم همین قدر خوب ظاهر شویم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *