بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یولیان ناگلزمان : می‌دانم مربی چه تیمی هستم؛ مانه اوج می‌گیرد

یولیان ناگلزمان : می‌دانم مربی چه تیمی هستم؛ مانه اوج می‌گیرد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۹
یولیان ناگلزمان

یولیان ناگلزمان مربی بایرن، در نشست خبری امروز خود گفت که می داند در بایرن چه توقعاتی از او دارند. او از سادیو مانه نیز در مقابل انتقادات دفاع کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یولیان ناگلزمان مربی بایرن، در نشست خبری امروز خود گفت که می داند در بایرن چه توقعاتی از او دارند. او از سادیو مانه نیز در مقابل انتقادات دفاع کرد.

به گزارش پارس فوتبال، بایرن مونیخ فردا در آلیانز آرنا و از هفته هشتم بوندسلیگا میزبان بایرلورکوزن است. هر دو تیم شرایط خوبی در فصل جاری ندارند. بایرن با پنج امتیاز اختلاف نسبت به یونیون برلین صدرنشین در رده پنجم قرار دارد و لورکوزن هم با تنها کسب پنج امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

یولیان ناگلزمان، مربی بایرن مونیخ، در نشست خبری این بازی گفت:

بازی های اخیر را دوباره تماشا و تجزیه و تحلیل کردم. ما همیشه باید اولین منتقد خودمان باشیم. پس از وقفه بازی های ملی امروز همه بازیکنانم را در اختیار داشتم و تمرین خوبی داشتیم. مطمئنم که فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. لورکوزن در شرایط سختی قرار دارد ولی تیم بسیار باکیفیت با بازیکنان و کادر فنی خوب هستند. کاری به نتایج بد لورکوزن در بازی های قبل نداریم و می دانم که بازی دشواری خواهد شد.

ناگلزمان در مورد مصدومان تیمش گفت:

لوکاس هرناندز، کینگزلی کومان، بونا سار و پل وانر در این بازی غایب هستند. دیگر بازیکنان را در اختیار دارم. انتظار دارم کومان هفته بعد به تمرینات برگردد و شاید برای بازی با ویکتوریا پلژن و دورتموند آماده شود. دوری لوکاس طولانی تر است.

ناگلزمان در مورد افت سادیو مانه و انتقادات از او گفت:

با مانه شخصا حرف زده ام و می داند چه انتظاراتی از او دارم. مطمئنم خیلی زود به فرم خوبش بر می گردد. او می تواند پاسخ انتقادات را بدهد.

ناگلزمان در مورد صدرنشینی یونیون برلین گفت:

من همه تمرکزم روی تیم خودم است و به تیم های دیگر فکر نمی کنم. به یونیون برلین به خاطر صدرنشینی اش تبریک می گویم و برای مربی این تیم خوشحالم. هدف ما قهرمانی است و به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

تفاوت سطح بایرن در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان:

من تفاوت زیادی نمی بینم. در ابتدای فصل و در بوندسلیگا سرعت تیمی بهتری داشتیم و اگر گلی دریافت می کردیم، سریع واکنش نشان می دادیم. اغلب نیز گل های زودهنگامی می زدیم ولی این روند مختل شد. در لیگ قهرمانان نیز برابر بارسا ممکن بود در نیمه اول عقب بیفتیم و کار سخت شود. می دانم در بایرن چه توقعاتی از من دارند با این حال معتقدم در تیم همه باید احساس مسئولیت کنند، چون فوتبال یک ورزش تیمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *