بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کری جالب ارلینگ هالند برای شیاطین سرخ در آستانه دربی

ارلینگ هالند : امیدوارم یونایتد آماده حمله کردن باشد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۴۵
ارلینگ هالند

ارلینگ هالند ستاره نروژی و گلزن منچسترسیتی، برای درخشش در دربی مقابل شیاطین سرخ آماده است و انگیزه فراوانی هم دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ارلینگ هالند ستاره نروژی و گلزن منچسترسیتی، برای درخشش در دربی مقابل شیاطین سرخ آماده است.

به گزارش پارس فوتبال، ارلینگ هالند خرید جوان و جدید سیتیزن ها در خط حمله، شروع درخشانی در ترکیب این تیم داشته و نام خود را به عنوان بخت اول فتح کفش طلای لیگ برتر انگلیس و حتی اروپا در این فصل معرفی کرده است. یکشنبه عصر، ارلینگ هالند برای اولین بار در دربی منچستر برابر یونایتد به میدان خواهد رفت و این ستاره نروژی ابراز امیدواری کرد آنها بهترین نمایش خود را برابر رقیب همشهری ارائه دهند.

ارلینگ هالند گفت:

من نمی توانم صبر کنم تا در اولین دربی خود با لباس منچسترسیتی به میدان بروم. یک دیدار خوب و سرگرم کننده در انتظارمان خواهد بود و من نمی توانم صبر کنم تا بازیکنان یونایتد به ورزشگاه اتحاد برسند. امیدوارم همه در این باشگاه آماده این بازی و ارائه نمایشی هجومی باشند.

من به یاد می آورم که ماریو بالوتلی در ورزشگاه اولدترافورد با نشان دادن لباسی منقش به جمله “چرا همیشه من؟”، گلزنی اش برابر یونایتد را جشن گرفت و من این اتفاق را به صورت خاص به یاد می آورم. اکنون برای ساختن خاطرات جدید، امیدوارم که بتوانیم بهترین فوتبال خود را بازی کنیم و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، فکر می کنم روز شیرینی در انتظار ما باشد. من برای دربی آماده هستم و می دانم که شرایط حضور در چنین بازی هایی چگونه است. هیچ مدافعی در ترکیب حریف وجود ندارد که من نخواهم با او روبرو شوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *