بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشیمانی بی حد و مرز بازیکن سابق منچستریونایتد از جدایی از این باشگاه

فدریکو ماچدا : جدایی من از منچستریونایتد بزرگترین اشتباه زندگی ام بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۱۶
فدریکو ماچدا

فدریکو ماچدا شروع خوبی در ترکیب یونایتد داشت و بسیاری او را ستاره تیم سرالکس فرگوسن در سال های بعد می دانستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدریکو ماچدا مهاجم ایتالیایی و سابق منچستریونایتد، به خاطر جدایی از این باشگاه خیلی پشیمان است.

به گزارش پارس فوتبال، فدریکو ماچدا شروع خوبی در ترکیب یونایتد داشت و بسیاری او را ستاره تیم سرالکس فرگوسن در سال های بعد می دانستند. اما این مهاجم ایتالیایی در سال 2011 و به صورت قرضی راهی سمپدوریا شده و از همانجا بود که دوران افت ماچدا کلید خورد. حالا این بازیکن که تازه 31 سال دارد، اعتراف کرد بابت جدایی از یونایتد در آن مقطع به سرالکس فرگوسن التماس کرد و این مهم ترین اشتباه دوران ورزشی ماچدا بوده است.

ماچدا گفت:

من پیشنهاداتی از چند تیم لیگ برتری مانند ساندرلند و اورتون را برای مدت شش ماه و به صورت قرضی داشتیم. اما به عنوان یک بازیکن جوان و ایتالیایی، همچنین رویای بازی کردن در سری A را نیز در سر داشتم. به خودم گفتم شرایط برایم به آسانی پیش خواهد رفت. من برای شش ماه به تیم دیگر می روم و بعد از نمایش توانایی هایم دوباره به منچستریونایتد برمی گردم.

من در آن مقطع با خودم فکر کردم می خواهم حضور در لیگ جدید را امتحان کنم و با طی این مسیر رشد خواهم کرد. من با شور و اشتیاق زیادی جدا شدم، اما سر الکس فرگوسن به هیچ قیمتی نمی خواست اجازه جدایی من را صادر کند. من به یاد می آورم قبل از یکی از بازی های یونایتد، من به اتاق او در هتل رفتم تا به فرگوسن التماس کنم به من اجازه جدایی دهد و این احتمالا بزرگ ترین اشتباهی بود که من در زندگی ام مرتکب شده ام.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *