بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشکسوت پرسپولیس پشت پرده بازی نچندان خوب تیم ملی مقابل سنگال را لو داد

محمد نصرتی : تیم ملی ایران شادابی و طراوت بازی با اروگوئه را نداشت ؛ کارلوس کی روش دستش را رو نکرد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۶:۰۱
محمد نصرتی : تیم ملی شادابی و طراوت بازی با اروگوئه را نداشت ؛ کارلوس کی روش دستش را رو نکرد

محمد نصرتی پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه تیم ملی ایران شادابی و طراوت بازی با اروگوئه را نداشت، مدعی شد که کارلوس کی روش دستش را رو نکرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد کارلوس کی روش با توجه به حضور سرمربی انگلیس در ورزشگاه، در دیدار مقابل سنگال دستش را رو نکرده است.

محمد نصرتی درباره تساوی یک – یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سنگال در دومین دیدار تدارکاتی‌اش در اردوی اتریش اظهار داشت:

بازی کردن با تیم‌های خوب دنیا می‌تواند نقاط ضعف تیم ملی را بیشتر مشخص کند و زمانی که ملی‌پوشان با بازیکنان باکیفیت و مطرح تنه به تنه می‌شوند، اعتمادبه‌نفس‌شان بالاتر می‌رود. به نسبت دیدار با اروگوئه ضعیف‌تر بازی کردیم و احساس می‌کنم بازیکنانی مثل محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید عزت‌اللهی و … که در بازی قبلی به میدان رفتند، خسته بودند.

«تیم ملی شادابی و طراوت بازی با اروگوئه را نداشت.»، وی ضمن بیان این جمله افزود:

تغییرات زیاد در ترکیب یکی از دلایل نمایش ایران برابر سنگال بود. متأسفانه برخی بازیکنان مثل مرتضی پورعلی‌‌گنجی و امید ابراهیمی از شرایط مسابقه بین‌المللی دور بودند. نتیجه بازی برای ما خوب بود، ولی به لحاظ کیفی، با کیفیت پایین‌تری بازی کردیم و تعداد ضربات‌مان در چارچوب کم بود. با این حال، نباختن خوب است و باعث می‌شود تیم‌هایی که رقیب‌مان هستند، حساب ویژه‌ای روی ایران باز کنند، به خصوص تیم‌هایی که در جام جهانی 2022 قطر با ایران روبه‌رو خواهند شد. فراموش نکنیم سنگال قهرمان قاره آفریقاست و بازیکنان باکیفیتی مثل سادیو مانه، کولیبالی و … را در اختیار داشت.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه سرمربی انگلیس با حضور در ورزشگاه تماشاگر دیدار شاگردان کی‌روش مقابل سنگال بوده است، گفت:

کارلوس کی‌روش برای بازی با سنگال خیلی دستش را رو نکرد و تیم ملی با ترکیب متفاوتی پا به میدان گذاشت. قطعاً تیم ملی در جام جهانی با ترکیب متفاوتی به نسبت دیدار با اروگوئه و حتی سنگال بازی خواهد کرد.

نصرتی در مورد اینکه کدام بازیکن در دیدار با سنگال عملکرد بهتری داشت، تصریح کرد:

سیدحسین حسینی درون دروازه خوب بود و مهارهای فوق‌العاده‌ای داشت. بازیکن شاخص دیگر ما احساس حاج‌صفی بود. سردار آزمون نیز با وجود اینکه حدود 20 دقیقه بازی کرد، خوب بود و گل تساوی را به ثمر رساند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان ارزیابی‌اش از اردوی تیم ملی در کشور اتریش را اینطور بیان کرد:

بازی با اروگوئه خیلی امیدوارمان کرد. تیم ملی در آن بازی شاداب و بابرنامه بود، اما در دیدار با سنگال توقعی که داشتیم برآورده نشد. امیدوارم کادر فنی در این دو بازی به آنچه مدنظر داشته، رسیده باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *