بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره بلژیکی آب پاکی را روی دست مدیران چلسی ریخت

عدم تمایل روملو لوکاکو به بازگشت به چلسی در تابستان آینده

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۵۱
روملو لوکاکو

روملو لوکاکو ستاره بلژیکی اینتر، تمایلی به بازگشت به لیگ برتر و چلسی در تابستان سال بعد ندارد و قصد دارد در ایتالیا ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روملو لوکاکو ستاره بلژیکی اینتر، تمایلی به بازگشت به لیگ برتر و چلسی در تابستان سال بعد ندارد.

به گزارش پارس فوتبال، در تابستان سال 2021 و بعد از سپری کردن یک فصل رویایی با لباس اینتر و فتح اسکودتو بود که مشکلات مالی این باشگاه ابتدا باعث جدایی اشرف حکیمی و در ادامه آنتونیو کونته شد. اما در اواخر فصل تابستان چلسی با بسته پیشنهادی هنگفت و 115 میلیون یورویی وارد عمل شده و در نهایت با روملو لوکاکو گلزن بلژیکی و باتجربه اینتر به توافق رسید تا این بازیکن تنها بعد از دو فصل دوباره راهی لیگ برتر شود.

اما علیرغم شروعی خوب، روملو لوکاکو در ادامه فصل هرگز با تاکتیک های توماس توخل سازگاری پیدا نکرده و جای خود را به تدریج در ترکیب ثابت از دست داد. در ادامه این مهاجم تنومند به قدری بد کار کرد که لقب بدترین خرید فصل را به خود اختصاص داد. از همان فصل زمستان امسال شایعاتی مبنی بر بازگشت این بازیکن به اینتر منتشر شد و در نهایت نراتزوری با قراردادی قرضی و دستمزدی در حدود هشت میلیون یورو، دوباره روملو لوکاکو را جذب کرد.

اما علیرغم اخراج توماس توخل و حضور گراهام پاتر روی نیمکت چلسی، لوکاکو تمایلی به بازگشت به این باشگاه ندارد. قرارداد قرضی این بازیکن در پایان فصل به اتمام می رسد، اما او خواهان تمدید این دوره قرضی شده و بعید است چلسی با خواسته او مخالفتی داشته باشد. به نظر دو باشگاه اینتر و چلسی به زودی دوباره با یکدیگر وارد مذاکره خواهند شد و قرارداد قرضی روملو لوکاکو نیز برای یک فصل دیگر تمدید می شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *