بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیونل مسی خط قرمز آرژانتین؛ به او دست نزنید! + عکس

حرکت عجیب رودریگو دی پول پس از دیدار آرژانتین و هندوراس در حمایت از لیونل مسی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۳
لیونل مسی

آرژانتین شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف هندوراس رفت و موفق شد با درخشش لیونل مسی و با سه گل برابر این تیم پیروز شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می‌رسد که لیونل مسی ستاره آرژانتینی، به نوعی به خط قرمز بازیکنان این تیم تبدیل شده است.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی هندوراس رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم پیروز شود.

مسی که از ابتدای فصل تا به حال نمایش تحسین برانگیزی را در پاری سن ژرمن ارائه کرده بود موفق شد در این دیدار نیز یکی از ستاره‌های تیم ملی کشورش باشد.

او دو گل در این بازی به ثمر رساند و زمینه‌ساز گل دیگر این تیم نیز شد که لائوتارو مارتینز آن را به ثمر رساند تا آرژانتین در اولین دیدار تدارکاتی‌اش در این وقفه دیدارهای ملی به پیروزی برسد.

این بازیکن که در سراسر دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار است، ظاهرا در بین بازیکنان و اعضای کادر فنی هندوراس نیز چهره بسیار محبوبی است و این موضوع شب گذشته باعث رخ دادن اتفاق جالبی در میدان شد.

پس از سوت پایان بازی بود که بسیاری از بازیکنان تیم حریف و مربیان این تیم خودشان را به مسی رساندند تا او را از نزدیک ببینند و عکسی به یادگار با او داشته باشند.

لیونل مسی

در این میان، کمک مربی هندوراس در حالی که قصد داشت عکسی با لیونل مسی بگیرد، دست این بازیکن را گرفت اما این موضوع چندان به مذاق رودریگو دی پل خودش نیامد.

این بازیکن رابطه بسیار نزدیکی با مسی دارد و بلافاصله جلو رفت و دست کمک مربی هندوراس را پایین انداخت تا دیگر نتواند این ستاره پی اس جی را در نزدیکی خودش نگه دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *