بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیونل مسی رکورد خودش در بارسلونا را می شکند + عکس

لیونل مسی در آستانه شکستن رکورد پاس گل هایش در یک سال میلادی با پاری سن ژرمن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۷:۵۵
لیونل مسی

لیونل مسی در دومین فصل حضورش در پی اس جی عملکرد خوبی داشته است به طوری که ظاهرا او در حال جبران عملکرد ضعیف فصل اول حضورش در این تیم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی در دومین فصل حضور خود در پی اس جی عملکرد خوبی داشته است به طوری که به نظر می رسد او در حال جبران عملکرد ضعیف فصل اول حضورش در این تیم است.

به گزارش پارس فوتبال، مسی در سال 2022 تاکنون 17 پاس گل داده است و بدین ترتیب همین تعداد پاس گلی که داده است، او را در آستانه شکستن یکی از رکورد های ویژه اش در بارسلونا قرار داده است.

لیونل مسی در سال 2020 که در بارسلونا حضور داشت، در 34 بازی 19 پاس گل داد. البته این تعداد پاس گل او فقط مربوط به پاس گل هایش در رقابت های لیگ است. آن عملکرد مسی در سال 2020 به عنوان بهترین عملکرد لیونل مسی به حساب می آید.

اکنون مسی تنها دو پاس گل تا رسیدن به بهترین عملکردش فاصله دارد و از سویی می تواند با دادن 3 پاس گل بهترین رکورد خودش را بشکند و بدین ترتیب رکورد جدیدی را ثبت کند.

لیونل مسی

عملکرد مسی در این فصل پی اس جی بسیار امیدوار کننده بوده است و به نظر می رسد که او دوباره به دوران اوج خود برگشته است و این در حالی است که رونالدو در منچستر یونایتد حال و روز خوبی ندارد و بسیاری معتقدند که او دارد به پایان دوران حرفه ای خود نزدیک می شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *