بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برند ایرانی رضایت کارلوس کی روش را جلب کرد

کارلوس کی روش اعتراضی به کیفیت لباس های تیم ملی با برند مجید نداشته است

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۰
کارلوس کی‌ روش احتمال دارد تصمیم عجیبی در تیم ملی بگیرد

در حالی که در دوره های قبل کارلوس کی روش نسبت به کیفیت لباس های تیم ملی ایران رضایت نداشت، این بار اعتراضی نسبت به کیفیت لباس های برند مجید نداشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کی روش در دوره قبلی حضور در اردوی تیم ملی به عقد قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال با آل اشپورت برای تهیه لباس های تیم ملی معترض شد.

این اعتراض البته پاسخ شرکت آل اشپورت را به همراه داشت و آنها با تست لباس و شستن آن در ماشین لباسشویی و به تصویر کشیدن آن از خود دفاع کردند.

جالب اینکه اینبار یک شرکت ایرانی تهیه البسه تیم ملی را برعهده گرفته است اما کارلوس کی روش و ملی پوشان اعتراضی به کیفت آن ندارند و همان طور که اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال هم اشار کرده است تیم ملی با البسه ایرانی در جام جهانی حاضر خواهد شد.

جالب اینکه در سال های گذشته برندهای خارجی هیچ امتیازی به فدراسیون فوتبال نمی دادند و تنها امتیاز آنها در اختیار دادن لباس تیم ملی به صورت رایگان بود؛ کاری که هم اکنون برند ایرانی هم انجام می دهد با این تفاوت که برند ایرانی برای در اختیار دادن لباس هیچ قرار خارجی نمی گذارد و لباس را در تهران تحویل تیم ملی می دهد.

البته برند مجید که البسه تیم ملی را تهیه می کند اسپانسر چند تیم ملی خارجی در رشته های ورزشی مختلف است و به نوعی می توان گفت برند ناشناخته ای بشمار نمی رود.

تیم ملی امشب در بازی با اروگوئه هم با برند مجید به میدان می آید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *