بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای عجیب ستاره تیم ملی انگلیس درباره جام جهانی

جوردن هندرسون : پدرم می‌ترسد برای جام جهانی به قطر بیاید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۵
جوردن هندرسون

جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول می‌گوید پدرش پس از اتفاقات فینال لیگ قهرمانان در پاریس حاضر نیست به قطر برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول می‌گوید پدرش پس از اتفاقات فینال لیگ قهرمانان در پاریس حاضر نیست به قطر برود.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی انگلیس از دو ماه دیگر باید در رقابت‌های جام جهانی 2022 به میدان برود و اولین بازی این تیم در این مسابقات در روز اول برابر تیم ملی ایران برگزار خواهد شد.

بسیاری از اعضای خانواده بازیکنان تیم‌های مختلف حاضر در این رقابت‌ها مانند هر سال قصد سفر به کشور میزبان را دارند تا این دیدارها را از نزدیک تماشا کنند.

با این حال به نظر می‌رسد اتفاقات فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته تاثیر بدی روی خانواده بعضی از بازیکنان لیورپول گذاشته است. آنها پیش از شروع بازی بیرون ورزشگاه گیر کردند و در شرایط بسیار بد و ترسناکی گرفتار شدند.

پیش از این اریک دایر نیز گفته بود که خانواده‌اش حاضر نیستند برای تماشای دیدارها به ورزشگاه بیایند و حالا نوبت به جوردن هندرسون رسیده است.

او درباره این موضوع به خبرنگاران گفت:

پدرم گفت که پس از فینال لیگ قهرمانان دیگر حاضر نیست چنین کاری انجام دهد. اما وقتی به زمان برگزاری مسابقات نزدیک‌تر شویم، مطمئنا تدابیر امنیتی خاصی اندیشه خواهد شد تا کاری کنیم که مردم احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

کاپیتان لیورپول با اشاره به اتفاقات تلخ پاریس اظهار داشت:

وقتی تجربه‌های بدی مانند فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته داشته باشید، شاید حاضر به ریسک دوباره در این زمینه نباشید اما باید ببینیم که وقتی به روزهای برگزاری بازی نزدیک شویم چه اتفاقی رخ خواهد داد. من فکر می‌کنم اگر هواداران در پاریس آرام نبودند، اتفاقات بسیار بدتری رخ می‌داد. هواداران واقعا خوب رفتار کردند تا شرایط کنترل شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *