بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای بحث برانگیز رونالدینیو درباره لیونل مسی

رونالدینیو : مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نیست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۸
مسی و رونالدینیو

رونالدینیو اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است که هر دوره بازیکنان بزرگ خودش را دارد و نمی‌توان لیونل مسی را بزرگترین فوتبالیست تاریخ دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رونالدینیو اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است که هر دوره بازیکنان بزرگ خودش را دارد و نمی‌توان لیونل مسی را بزرگترین فوتبالیست تاریخ دانست.

به گزارش پارس فوتبال، رونالدینیو امشب در یک بازی دوستانه در خنت بلژیک به میدان خواهد رفت. او که سابقه پنج فصل بازی برای بارسا را دارد و با این باشگاه در سال 2006 فاتح لیگ قهرمانان نیز شد، به بهانه بازی دوستانه امشب در یک نشست خبری شرکت کرد.

یکی از سوالات از اسطوره فوتبال برزیل در مورد لیونل مسی بود و اینکه آیا او را بهترین فوتبالیست تاریخ می داند یا خیر. اسطوره برزیلی در پاسخ گفت:

خیر. دشوار بتوان گفت که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. مسی شاید بهترین بازیکن دوره خودش باشد اما فوتبالیست‌های بزرگ زیادی مثل پله و دیه‌گو مارادونا داریم که در دوران خودشان شماره یک بودند. در هر صورت من از این مقایسه‌ها خوشم نمی آید.

رونالدینیو در مورد شرایط بارسلونا با مربیگری ژاوی هم گفت:

بارسا فصل قبل خوب کار نکرد، هرچند با آمدن ژاوی شرایط بهتر شد. بارسا لیونل مسی و چند بازیکن دیگرش را از دست داده بود و در دوران بازسازی قرار داشت. اما فصل جاری خریدهای خوبی داشته اند و همه چیز مهیاست تا بارسا به موفقیت برسد. من خوشبین هستم و امیدوارم ژاوی بتواند بارسا را به جایگاه شایسته اش برساند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *