بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناراحتی شاگرد سابق توخل از اخراج این مربی از چلسی

آنتونیو رودیگر : روز اخراج توخل برای من روز غم انگیز بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۲
آنتونیو رودیگر

آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی رئال مادرید، اخراج توماس توخل از چلسی را عادلانه نمی داند و ظاهرا از این اتفاق بسیار ناراحت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی رئال مادرید، اخراج توماس توخل از چلسی را عادلانه نمی داند.

به گزارش پارس فوتبال، قرارداد آنتونیو رودیگر در پایان فصل گذشته با چلسی به اتمام رسید و با توجه به عدم توافق برای تمدید قرارداد، این مدافع باتجربه از این باشگاه جدا شده و لباس رئال مادرید را به تن کرد. آنتونیو رودیگر که روزهای درخشانی زیر نظر توماس توخل در چلسی تجربه کرده بود، مدعی شد به این سرمربی پیام داده و بابت همه چیز از او تشکر کرده است.

آنتونیو رودیگر گفت:

در چلسی درس های جدیدی یاد گرفتم. من همیشه آماده بازی بودم و خوشبختانه توماس توخل آن کسی بود که همیشه به من ایمان داشت و ثابت کرد بازیکن مهمی برای او هستم. اخراج توخل؟ مدیران چلسی شرایطی را فراهم کردند که این سرمربی بازیکنان جدیدی جذب کنند و بعد از چند بازی توخل را اخراج کردند. من از سرعت رخ دادن این اتفاق تعجب کردم و روز اخراج توخل برای من روز غم انگیز بود.

پس از این اتفاق، به توخل پیام داده و از او بابت همه چیز تشکر کردم. باید در نظر بگیرد این سرمربی ما را از چه شرایطی به کجا رسانده و در باشگاه چلسی غیرممکن‌ها را انجام داد. اما خودتان می‌دانید شرایط در دنیای فوتبال چگونه است، گاهی اوقات شما قهرمان هستید و در برخی مواقع خراب‌کار.

پا عوض کردن های بازی فصل گذشته برابر نیوکاسل؟ گاهی من عمدا مرتکب اشتباه می شوم، زیرا در طول بازی سر و صدایی ورزشگاه نبود و من می خواستم هواداران را با این حرکات بیدار کنم. دوست دارم در کنار هواداران بخندم. بسیاری صحنه‌ای را که در بازی فصل گذشته چلسی مقابل نیوکاسل به آن اشاره کردید را همیشه در خاطر خواهند داشت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *