بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزینه یوونتوس برای جانشینی آلگری مشخص شد

آنتونیو کونته گزینه اصلی جانشینی مکس آلگری در یوونتوس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۱
آنتونیو کونته در یووه

آنتونیو کونته عجله ای برای تمدید قرارداد با تاتنهام ندارد و البته باشگاه انگلیسی هم برای همیشه منتظر نخواهد ماند؛ به نظر پای یوونتوس در میان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونیو کونته عجله ای برای تمدید قرارداد با تاتنهام ندارد و البته باشگاه انگلیسی هم برای همیشه منتظر نخواهد ماند؛ به نظر پای یوونتوس در میان است.

به گزارش پارس فوتبال، آنتونیو کونته سرمربی باتجربه و ایتالیایی، در نوامبر سال 2021 قراردادی به مدت 18 ماهه و تا پایان فصل جاری با باشگاه تاتنهام امضا کرد. کونته در یک سال اخیر نتایج خوبی روی نیمکت اسپرز گرفته و بعد از کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل گذشته، حتی این تیم را تبدیل به یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر کرده است. حالا نشریه توتواسپورت در گزارشی مدعی شد کونته عجله ای برای تمدید قرارداد با تاتنهام نداشته و جلسات برای بحث در مورد قرارداد جدید با باشگاه را به تعویق انداخته است.

به نظر می رسد کونته در حال حاضر تنها روی تیمش تمرکز کرده و خواهان کسب پیروزی و عناوین قهرمانی با تاتنهام است. البته اخبار حاکی از آن است که مدیران اسپرز نیز برای همیشه منتظر نخواهد ماند و ماه ژانویه سال 2023، آخرین مهلت تعیین شده توسط باشگاه برای تمدید قرارداد این سرمربی ایتالیایی است.

اما احتمال بازگشت کونته در سال 2023 به یوونتوس، می تواند یکی از دلایل تاخیر در تمدید قرارداد با تاتنهام باشد. در سال 2019 نیز این شایعه مطرح شد، اما مشکلات کونته با مدیریت باشگاه بعد از جدایی در سال 2013 مانع رخ دادن این اتفاق گردید. اما حالا به نظر می رسد کونته مشکلات خود را با آندره آ آنیلی، رئیس یوونتوس حل کرده و با توجه به نتایج ضعیف مکس آلگری در ابتدای فصل، می تواند جانشین او لقب گیرد. البته گرچه کونته چند روز گذشته را در آپارتمان خود در تورین گذراند، اما سفر او به ایتالیا به وضوح ربطی به بازگشت ناگهانی و در اواسط فصل به یوونتوس ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *