بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آمار ویژه‌ مسی و نیمار بالاتر هر بازیکنی در 5 لیگ معتبر اروپایی

آمار فوق العاده لیونل مسی و نیمار در پاری سن ژرمن با 7 پاس گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۸
لیونل مسی و نیمار

لیونل مسی و نیمار شروع بسیار خوبی در این فصل داشته اند به طوری که به نظر می رسد آن ها تبدیل به ستاره های فوتبال اروپا در فصل جاری شده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی و نیمار جونیور شروع بسیار خوبی در فصل 2022/23 داشته اند به طوری که به نظر می رسد آن ها تبدیل به ستاره های فوتبال اروپا در فصل جاری شده اند و دوباره به دوران اوج خود بازگشته اند.

به گزارش پارس فوتبال، با آمدن گالتیه به نظر می رسد که پی اس جی تغییرات بسیار ملموسی داشته است که یکی از مهم ترین تغییر ها بهبود عملکرد لیونل مسی بوده است. مسی در فصل گذشته زیر نظر پوچتینو اصلا عملکرد خوبی نداشت و حتی توسط هواداران پی اس جی در بازی خانگی پس از شکست مقابل رئال مادرید هو شد.

اکنون مسی و نیمار در این فصل هر کدام 7 پاس گل داده اند و از این نظر در میان 5 لیگ معتبر اروپایی هیچ بازیکنی نیست که به اندازه آن ها پاس گل داده باشد.

در واقع هم لیونل مسی و هم نیمار جونیور در این فصل 7 پاس گل داده اند. مسی به طور کلی همیشه در زمینه دادن پاس گل بازیکنی بوده که آماری خوب داشته است اما نیمار جونیور در مدت اخیر بیشتر تبدیل به یک بازیکن شماره 10 شده است و عملکرد او به عنوان یک هافبک هم بهبود یافته است؛ مسئله ای که می تواند موجب شود او در جام جهانی برای برزیل بیشتر به عنوان یک بازیکن بازیساز حضور پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *