بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پایان دردسر فدراسیون ؛ نوراللهی امشب در راه اتریش

صدور ویزای احمد نوراللهی برای سفر به اتریش

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۲
صدور ویزای احمد نوراللهی برای سفر به اتریش

موضوع صادر نشدن ویزای احمد نوراللهی طی روزهای گذشته به یکی از اخبار مهم فوتبال تبدیل شده بود، اما ظاهرا این مشکل حل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد نوراللهی هافبک تیم ملی فوتبال امشب به اتریش می‌رود و در اردوی شاگردان کی‌روش حضور می‌یابد.

به گزارش پارس فوتبال، موضوع صادر نشدن ویزای احمد نوراللهی طی روزهای گذشته به یکی از اخبار مهم فوتبال تبدیل شده بود؛ مسئولان فدراسیون فوتبال زمانی را از سفارت اتریش در امارات برای نوراللهی گرفته بودند که با توجه به شلوغی این سفارت ، صدور ویزای او را به تاخیر انداخت.

در این خصوص مدیران فدراسیون تلاش هایی را برای صدور ویزای نوراللهی و حضور او در اردوی تیم ملی انجام دادند، اما در نهایت با اقدامات موثر باشگاه شباب الاهلی امارات و همچنین ایجنت این بازیکن مشکل نوراللهی حل شد.

با توجه به تعطیلی سفارت در روزهای شنبه،‌یکشنبه و دوشنبه، این بازیکن دیروز به سفارت رفت و اقدامات پایانی را انجام داد و در نهایت با مساعدت های انجام شده از سوی باشگاه اماراتی و همچنین ایجنت نوراللهی ویزای او ظرف 48 ساعت صادر شد.

بر این اساس نوراللهی ویزای شینگن خود را برای حضور در اتریش دریافت کرده و طبق برنامه او قرار است امشب دوبی را به مقصد وین ترک کند. نوراللهی از امشب به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود و می‌تواند شاگردان کارلوس کی‌روش را در مسابقه با اروگوئه و سنگال همراهی کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *