بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فیفا برای کارلوس کی روش و تیم ملی ایران ضرب الاجل تعیین کرد

الکاس قطر : فیفا به همه تیم های ملی حاضر در جام جهانی تا 5 روز قبل از آغاز بازی ها فرصت می دهد تا لیست بازیکنانشان را ارائه کنند

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۲:۱۳
الکاس قطر : فیفا به همه تیم های ملی حاضر در جام جهانی تا 5 روز قبل از آغاز بازی ها فرصت می دهد تا لیست بازیکنانشان را ارائه کنند

الکاس قطر مدعی شد که فیفا به همه تیم های ملی حاضر در جام جهانی تا 5 روز قبل از آغاز بازی ها فرصت می دهد تا لیست بازیکنانشان را ارائه کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فیفا آخرین موعد 32 تیم ملی ایران حاضر در جام جهانی 2022 برای ارسال اسامی بازیکنان را اعلام کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان زیرنظر کارلوس کی روش این روزها در اتریش اردو زده تا خود برای مسابقات جام جهانی 2022 قطر آماده کند.

شاگردان کی روش قرار است جمعه آینده در بازی دوستانه به مصاف تیم ملی اروگوئه برود. دومین بازی دوستانه یوزها سه شنبه آینده مقابل سنگال قهرمان آفریقا است.

در همین رابطه شبکه «الکاس» قطر از آخرین موعد 32 تیم حاضر در مسابقات جام جهانی برای ارسال اسامی بازیکنان در این تورنمنت پرده برداشت.

طبق اعلام شبکه معتبر قطری کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران کشورمان 5 روز قبل از آغاز مسابقات جام جهانی 2022 یعنی تا 24 آبان فرصت دارد تا لیست نهایی بازیکنان ایران را به فیفا ارائه کند.

تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز همگروه است. اولین بازی شاگردان کی روش مقابل سه شیرها در تاریخ 30 آبان برگزار می شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *