بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استارت عابدزاده در هوای بارانی اتریش + عکس

تمرین بانشاط امیر عابدزاده همراه با بازیکنان تیم ملی در اردوی اتریش

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۳۵
امیر عابدزاده

امیر عابدزاده تنها گلر لژیونر اردوی تیم ملی در هوای بارانی اتریش به تمرین با ملی‌پوشان پرداخت. او تازه به اردو پیوسته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر عابدزاده تنها گلر لژیونر اردوی تیم ملی در هوای بارانی اتریش به تمرین با ملی‌پوشان پرداخت.

به گزارش پارس فوتبال، سومین روز از اردوی تیم ملی در اتریش در شرایطی به پایان رسید که امیر عابدزاده، گلر پونفرادینا هم با آمادگی کامل پس از اضافه‌شدن به جمع شاگردان کی‌روش پابه‌پای سایرن ملی‌پوشان تمرین کرد.

عابدزاده که پس از اشتباه منجربه‌گل بیرانوند در دیدار برابر لبنان با نظر اسکوچیچ به گلر اصلی تیم ملی تبدیل شده بود، پس از سه کلین‌شیت مقابل سوریه، عراق و امارات جایگاهش را در تیم ملی تثبیت کرده بود اما در نهایت پس از بازی برابر کره که به نخستین شکست تیم ملی با اسکوچیچ انجامید، عابدزاده برای بازی بعد به نیمکت منتقل شد.

با این حال آخرین بازی رسمی تیم ملی که به دیدار دوستانه برابر الجزایر برمی‌گردد با حضور فیکس امیر درون دروازه همراه بود تا معمای خط دروازه تیم ملی پیچیده‌تر از قبل باشد.

امیر عابدزاده

اما با حضور کارلوس کی‌روش در راس کادرفنی تیم ملی، پیش‌بینی ترکیب گلر‌های تیم ملی در جام جهانی پیچیده‌تر از قبل شده است. “عابدز” که در آخرین بازی تیم باشگاهی‌اش پونفرادینا در لالیگا ۲ در ترکیب اصلی قرار نداشت، امیدوار است بتواند با ارائه توانایی‌هایش در اردوی اتریش بار دیگر نظر کی‌روش برای قرارگرفتن در فهرست نهایی تیم ملی جهت حضور در جام جهانی را جلب کند. هدفی که با توجه به همگروهی ایران با امریکا در جام جهانی، انگیزه‌های عابدزاده کوچک برای تحقق آن را دوچندان می‌کند. جایی که امیر به عنوان پسر احمدرضا عابدزاده، گلر ایران در جام جهانی ۹۸ می‌خواهد خاطرات پدرش از دیدار برابر امریکا و درخشش در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیا را تداعی کند‌.

آنچه مشخص است با حضور بیرانوند، حسینی و نیازمند، عابدزاده برای بازی کردن مقابل اروگوئه و سنگال کار چندان آسانی ندارد. در نهایت باید ببینیم امیر موفق به حضور در دومین جام جهانی متوالی در ۲۹ سالکی می‌شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *