بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کابوس برای خامس؛ بنیتس مربی جدید المپیاکوس؟

رافا بنیتس در آستانه قبول هدایت باشگاه المپیاکوس یونان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۷
خامس رودریگز

رافا بنیتس شانس بالایی برای مربیگری باشگاه المپیاکوس دارد و بدون شک این بدترین خبر ممکن برای خامس رودریگز خواهد بود که اخیرا به این باشگاه یونانی پیوسته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رافا بنیتس شانس بالایی برای مربیگری باشگاه المپیاکوس دارد و بدون شک این بدترین خبر ممکن برای خامس رودریگز خواهد بود که اخیرا به این باشگاه یونانی پیوسته است.

به گزارش پارس فوتبال، خامس رودریگز هفته گذشته به المپیاکوس پیوست و اخیرا برابر آریس سالونیکی اولین بازی خود برای این باشگاه را نیز انجام داد اما از بخت بد او، کارلوس کوربِران، مربی این باشگاه، اخراج شد. شکست برابر آریس، کسب تنها هشت امتیاز از پنج بازی و قرار گرفتن در رده پنجم جدول در نهایت باعث برکناری مربی اسپانیایی شد.

در میان گزینه های جانشینی کوربِران، نام رافا بنیتس هم به چشم می خورد. مربی اسپانیایی سابق والنسیا، لیورپول، رئال، اینتر، ناپولی، نیوکسل و اورتون که سابقه مربیگری در فوتبال چین را هم دارد، ممکن است به زودی هدایت المپیاکوس را برعهده بگیرد و هیچ خبری برای خامس بدتر از این نخواهد بود.

بنیتس در دو مقطع مربی خامس بوده و ستاره کلمبیایی خاطرات بدی از همکاری با این مربی دارد. در رئال مادرید خامس تنها یازده بازی زیر نظر بنیتس انجام داد و اغلب نیمکت نشین بود. در اورتون نیز بنیتس در همان ابتدا به خامس گفت که روی او حساب نمی کند و ستاره کلمبیایی ترجیح داد راهی فوتبال قطر شود.

خامس که دوست داشت به فوتبال اروپا برگردد، به المپیاکوس پیوسته اما با انتخاب احتمالی بنیتس به عنوان مربی جدید این باشگاه، مشخص نیست شرایط برای او چگونه پیش خواهد رفت. خامس برابر آریس نمایش قابل قبولی داشت و عل‌رغم شکست المپیاکوس، توسط کارشناسان فوتبال یونان تحسین شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *