بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مقصد جدید آقای گل پیشین جام جهانی مشخص شد

پیوستن رسمی خامس رودریگز به المپیاکوس پس از جدایی از الریان قطر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۸
پیوستن رسمی خامس رودریگز به المپیاکوس پس از جدایی از الریان قطر

در نهایت خامس رودریگز تصمیم گرفت که قطر را ترک کند تا به فوتبال اروپا برگردد. او حالا هم تیمی مارسلو در المپیاکوس خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در نهایت خامس رودریگز تصمیم گرفت که قطر را ترک کند تا به فوتبال اروپا برگردد.

به گزارش پارس فوتبال، بازیکن کلمبیایی سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ به المپیاکوس ملحق شد، تیمی که با الریان به توافق رسیده است. بدین ترتیب خامس زیر نظر کارلوس کابران مربی اسپانیایی در تیم یونانی فعالیت خواهد کرد.

قرارداد خامس با المپیاکوس به صورت قرضی خواهد بود که تیم یونانی بخشی از دستمزد وی را تقبل خواهد کرد. خامس برای پشت سر گذاشتن تست پزشکی راهی یونان شده و در حال حاضر در آتن حضور دارد.

خامس رودریگز در یک فصل حضور در قطر به علت مصدومیت های مختلف نتوانست عملکرد جالبی داشته باشد. بازیکن کلمبیایی فقط 16 بازی انجام داد که آخرین بازی او هفته گذشته بود که در مقابل المرخیه از روی نیمکت وارد زمین شد.

المپیاکوس 40 درصد از دستمزد خامس را می پردازد و بقیه این مبلغ توسط الریان پرداخته می شود. بازیکن کلمبیایی تا سال 2024 با الریان قرارداد دارد. مارسلو هم تیمی سابق خامس در رئال مادرید نیز به تازگی به المپیاکوس ملحق شده است. خامس پس از فلیپه پاردو، خورخه برمودز و خوان پابلو پینو به چهارمین کلمبیایی تاریخ المپیاکوس تبدیل خواهد شد. خامس بدین ترتیب پس از تجربه ای کوتاه در خاور میانه دوباره تصمیم گرفته که به فوتبال اروپا برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *