بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای جنجالی سرمربی آلمان درباره میزبانی قطر در جام جهانی

هانسی فلیک : جام جهانی نباید در قطر برگزار می‌شد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۳
هانسی فلیک

هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان، به شدت از اهدای میزبانی جام جهانی 2022 به قطر انتقاد کرد و مدعی شد نباید میزبانی به این کشور می رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان، به شدت از اهدای میزبانی جام جهانی 2022 به قطر انتقاد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، در فاصله دو ماه تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، انتقادها از اهدای میزبانی به این کشور همچنان ادامه دارد.

مسائل حقوق بشری و مرگ کارگران مهاجر در جریان ساخت ورزشگاه‌های مختص جام جهانی در این کشور باعث شده است که این مسابقات یکی از پر حاشیه‌ترین و جنجالی‌ترین مسابقات در ادوار جام‌های جهانی باشد.

پیش از این بسیاری از شخصیت‌های شناخته شده ورزش آلمان و همچینن هواداران فوتبال این کشور خواهان تحریم این مسابقات شده بودند و حالا به نظر می‌رسد که هانسی فلیک نیز به صورت جدی به میزبانی قطر معترض است.

او در این باره به خبرنگاران گفت:

آیا اهدای میزبانی جام جهانی به قطر درست بود؟ این سوال باید خیلی زودتر از این پاسخ داده می‌شد و جوابش نه بود! مسئله این است که وقتی بحث حقوق بشر و رفتارهای درست مطرح می‌شود، اتفاقات نادرست بسیاری در قطر رخ می‌دهد. این موضوع کاملا مشخص است.

سرمربی تیم ملی آلمان با اشاره به شرایط خاص این کشور برای میزبانی از فوتبال‌دوستان اظهار داشت:

این جام جهانی برای هواداران نیست. من نزدیکان بسیاری دارم که دوست داشتند به قطر پرواز کنند اما به دلایل متفاوتی از این کار پشیمان شدند.

هزینه بسیار بالای اقامت در این کشور در زمان جام جهانی و همچنین قوانین دیگری که شاید به مذاق بسیاری خوش نیاید باعث شده است که شانس حضور توریست در این رقابت‌ها به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *